Νόστιμη δίαιτα για το γραφείο

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014, 08:37
Νόστιμη δίαιτα για το γραφείο
Συνηθίζαμε να τρώμε πολλά σνακ στη δουλειά, ωστόσο σπάνια σκεφτόμαστε τα οφέλη για την υγεία τους και την θρεπτική αξία για το σώμα μας. Αν θέλετε να μείνετε ενεργητική στο χώρο εργασίας, χωρίς να καταστρέψετε τη σιλουέτα σας, αυτά είναι τα κατάλληλα σνακ που πρέπει να έχετε μαζί σας.

1. Σάντουιτς

Χωρίς αμφιβολία, ένα σάντουιτς είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για το μεσημέρι στο γραφείο. Είναι ένα νόστιμο και υγιεινό σνακ που θα σας κόψει την πείνα χωρίς να σας προσθέσει κιλά. Προτιμήστε ψωμί ολικής αλέσεως, κρέας γαλοπούλας, λαχανικά και βιολογική μουστάρδα. Για τους πιο «μεσογειακούς» τύπους, σάντουιτς με πέστο, φέτα, κρεμμύδι, και ψητές κόκκινες πιπεριές είναι μία γευστική εναλλακτική.

2. Σαλάτα

Η σαλάτα πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας διατροφής. Εκτός από γευστική προσθήκη, είναι επίσης μια τέλεια πηγή βιταμινών και ανόργανων συστατικών που θα σας κάνει να νιώθετε υγιείς και όμορφοι. Προσπαθήστε να τρώτε σαλάτες με διάφορα φυλλώδη λαχανικά κάθε μέρα για λαμπερά μαλλιά και καθαρό δέρμα. Προτείναι το σπανάκι, το κατσαρό λάχανο και η ρόκα.

3. Κουινόα

Παρά το γεγονός ότι δεν συνηθίζεται για το γραφείο, είναι πραγματικά νόστιμο και καλό για την υγεία σας. Παρέχει στο σώμα σας μαγνήσιο και φυτικές ίνες, προφέροντας επιπλέον ενέργεια για να εκπληρώσετε όλα σας τα καθήκοντα. Είναι επίσης πλούσιο σε πρωτεΐνες. Μπορείτε να πειραματιστείτε συνδυάζοντας το με διάφορα φρούτα, λαχανικά και βότανα.

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014, 09:06