Tα χρώματα είναι γνωστό ότι έχουν τη δύναμη να προκαλέσουν συγκεκριμένα συναισθήματα, να μας αυξήσουν το αίσθημα της πείνας, να διεγείρουν εκείνα του φόβου, του πάθους ή της ζήλιας, ακόμα και να κάνουν ένα μωρό τα βάλει τα κλάματα.

Δεν προκαλεί έκπληξη ότι η επιστήμη του Marketing έχει εντρυφήσει βαθιά στον τρόπο που η ψυχολογία και η συμπεριφορά των ανθρώπων συνδέονται και επηρεάζονται από τα χρώματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει αποδειχτεί, άλλωστε, ότι οι πρώτες εντυπώσεις που σχηματίζουμε για ένα προϊόν εξαρτώνται σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 90% από τα χρώματα που το συνοδεύουν.

Δείτε με ποιον τρόπο σας επηρεάζουν τα πιο κοινά χρώματα γύρω σας και δεν το καταλαβαίνετε:

Κόκκινο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διεγείρει το αίσθημα της πείνας και ενισχύει τη δυνατότητα του εγκεφάλου να εστιάσει σε λεπτομέρειες. Έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2012 στην επιθεώρηση Journal of Hospitality & Tourism έδειξε ότι οι σερβιτόρες που φοράνε κόκκινο χρώμα παίρνουν περισσότερα φιλοδωρήματα αν σερβίρουν σε άντρες. Επίσης, το κόκκινο μπορεί να περιορίσει τις επιδόσεις σας σε κάποιο τεστ ή κάποια δραστηριότητα επειδή είναι συνυφασμένο με τον κίνδυνο και μειώνει το κίνητρο.

Μπλε

Ενθαρρύνει τον εγκέφαλο να σκεφτεί δημιουργικά και «εκτός πεπατημένης». Επίσης έχει αποδειχτεί ότι μειώνει το αίσθημα της πείνας και μας υπενθυμίζει τη στειρότητα.

Δείτε περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης