Η πολυαναμενόμενη ταινία «House of Gucci» βγήκε στις αίθουσες την προηγούμενη εβδομάδα και ήδη εκτός από τα εισιτήρια που κόβονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, άρχισε να φαίνεται και η επιρροή της στα ταμεία του οίκου Gucci: oι καταναλωτές άρχισαν να αναζητούν όλο και περισσότερο είδη του high brand, όπως τσάντες και ρούχα.

Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα Lovethesales.com που διαθέτει προϊόντα από τα επίσημα e shops διάφορων a class brands, αναφέρει ότι μετά την πρεμιέρα της ταινίας, οι αναζητήσεις για τσάντες του οίκου Gucci αυξήθηκαν κατά 257% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα. Το ίδιο αφορά και στα ρούχα που οι αναζητήσεις τους αυξήθηκαν κατά 73%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης