Ταλαιπωρία και αδιαφορία από την ACS 

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021, 12:23
Ταλαιπωρία και αδιαφορία από την ACS 

Απίστευτο και όμως αληθινό! Διαβάστε την παρακάτω καταγγελία που αφορά την «εξυπηρέτηση» από την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.

«Πριν από 10 μέρες παρήγγειλα από το διαδίκτυο ένα προϊόν. Μετά από 5 ή 6 ημέρες, στις 16/10, ημέρα Σάββατο, μου ήρθε μήνυμα από την ACS ότι την ίδια μέρα θα περάσει κάποιος να παραδώσει το δέμα μου. Πήρα αμέσως τηλέφωνο το υποκατάστημα της ACS στην Κηφισιά όπου από εκεί διανέμεται το δέμα και σε συνεννόηση με την υπάλληλο, καθότι η εταιρεία που εργαζόμουν όπου και παραδίδεται το δέμα θα ήταν κλειστή, συνεννοηθήκαμε να περάσω τη Δευτέρα 18/10 να το παραλάβω ο ίδιος από τις εγκαταστάσεις της ACS. Πράγματι, τη Δευτέρα το μεσημέρι πήγα στις εγκαταστάσεις τους για να παραλάβω το δέμα. Η υπάλληλος μου απάντησε ότι το δέμα δεν βρίσκεται στην εταιρεία και ότι το έχει πάρει πάλι ο διανομέας. Της εξήγησα, τη συνεννόηση με την προηγούμενη συνάδελφό της, ότι δηλαδή το δέμα θα έπρεπε να βρισκόταν εκεί για να το παραλάβω. Μου είπε ότι δεν γνωρίζει τίποτα, ότι το δέμα το έχει ο διανομέας και ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο και να ξαναπεράσω την επόμενη μέρα να παραλάβω το δέμα μου. Την επόμενη μέρα Τρίτη 19/10, ξαναπήγα στα γραφεία της ACS της Κηφισιάς, ζητώντας πάλι να παραλάβω το προϊόν  που μου έχει σταλεί. Η υπάλληλος της ACS, πίσω από τον κισσέ χωρίς καν να με κοιτάξει, αφού κατέγραψε τον αριθμό παράδοσης μου είπε ότι το δέμα το έχει πάλι ο διανομέας. Της εξήγησα και την πρώτη τηλεφωνική συνομιλία με τη συνάδελφό της και τη διά ζώσης συνομιλία την επόμενη μέρα στο γραφείο της ACS και πάλι χωρίς να με κοιτάξει καν, μου είπε ότι το δέμα έχει πάλι ο διανομέας και να περάσω αργά το απόγευμα μόλις γυρίσει. Με λίγα λόγια, εγώ έκοβα βόλτες στην ACS στην Κηφισιά, χάνοντας χρόνο και καύσιμα και το δέμα μου, έκανε βόλτες με τους courier, και αυτό στην Κηφισιά, χωρίς κανείς από αδιαφορία και επαγγελματική ανεπάρκεια να μπορεί να δώσει μια απλή λύση. Το μόνο που έκαναν είναι να μου στέλνουν μηνύματα ότι δεν με βρίσκουν γιατί έτσι προφανώς νομίζουν ότι είναι καλυμμένοι έναντι των πελατών τους».

Οι συνομιλίες και όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που αφορούν αυτή την υπόθεση είναι στη διάθεση κάθε υπευθύνου. Η ACS ανήκει σε έναν από τους θεσμικούς παράγοντες αυτής της χώρας. Αν αυτή λειτουργεί έτσι φανταστείτε τι γίνεται αλλού...! 


Οι χαμένοι σε αυτή την υπόθεση είναι δύο, ο πελάτης που δεν παρέλαβε το προϊόν  που παρήγγειλε και ο καταστηματάρχης που δεν πούλησε το προϊόν. 


 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021, 12:23