Ρεπορτάζ: Λυδία Καραθανάση

Μία υπόθεση απάτης που απασχολεί την τοπική κοινωνία της Κορίνθου, έφτασε στα γραφεία της «Ζούγκλας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περιστατικό που κλήθηκε η «Ζούγκλα» να ερευνήσει, είναι ανάμεσα σε αναγνώστη μας και καταγγέλλοντα της υπόθεσης και δύο τεχνικούς συνεργάτες του ΔΕΔΔΗΕ. Όλα ξεκίνησαν στις 10 Μαρτίου 2021, στην περιοχή των Λουτρών Ωραίας Ελένης της δημοτικής κοινότητας Γαλατακίου Κορίνθου.

Σύμφωνα με όσα μας ανέφερε ο καταγγέλλων και ιδιοκτήτης του σπιτιού, το απόγευμα εκείνης της ημέρας κι ενώ επέστρεφε από τη δουλειά του αντίκρισε στον εξωτερικό χώρο της κατοικίας του εργάτη του ΔΕΔΔΗΕ και συγκεκριμένα εργαζόμενο σε συνεργάτη εργολάβο της εταιρείας, να έχει αφαιρέσει το καπάκι του ρολογιού καθώς και διάφορα εξαρτήματα από αυτό. 

Γρήγορα, ο τεχνικός επανατοποθέτησε τα εξαρτήματα και το καπάκι του ρολογιού και είπε στον ιδιοκτήτη του σπιτιού πως «έχουν αφαιρεθεί οι σφραγίδες, θα σας καταγγείλω στη ΔΕΗ, θα περάσετε αυτόφωρο και θα φάτε 20.000 ευρώ πρόστιμο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Του είπα πως δεν υπάρχει καμία παρέμβαση και προθυμοποιήθηκα να του δείξω όλους τους λογαριασμούς της ΔΕΗ από τους οποίους προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία μεταβολή στην καταναλωτική συμπεριφορά», αναφέρει ο καταγγέλλων στο zougla.gr.

Όμως ο τεχνικός επέμεινε…του απάντησε πως δεν τον ενδιαφέρουν οι μετρήσεις, αρκεί το ρολόι να φαίνεται πειραγμένο ώστε να του κάνει «ζημιά». Έτσι του πρότεινε αν θέλει να τον βοηθήσει να του γνωρίσει έναν δεύτερο τεχνικό ο οποίος με αντάλλαγμα χρηματική αμοιβή θα του αντικαθιστούσε το ρολόι με ένα καινούργιο. Συγκεκριμένα, ο δεύτερος τεχνικός, του ζήτησε 1.000 ευρώ για να κάνει τη δουλειά, ποσό που ήθελε να του καταβληθεί μέσα σε διάστημα 2 ημερών. 

Στο μεταξύ το πρωί της επόμενης ημέρας, η οικογένεια που σύμφωνα με όσα καταγγέλλει εκβιάζεται από τους δύο τεχνικούς, κάλεσε ηλεκτρολόγο ο οποίος με μία γρήγορη ματιά και χωρίς να χρειαστεί να παρέμβει στο ρολόι, διαπίστωσε ότι πράγματι το ρολόι “είναι πειραγμένο”.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας, ο πρώτος τεχνικός επικοινώνησε εκ νέου με τον καταγγέλλοντα. 

Ακολουθεί ο διάλογος που εκτυλίχθηκε μεταξύ των δύο ανδρών:

Α: Έλα, τι κάνεις ρε φίλε;

Σ (τεχνικός): Καλά αγορίνα, καλά, εσύ;

Α: Ρε φίλε αυτός εχθές μου ζήτησε κάτι παράλογα πράγματα

Σ: Εντάξει άστο εγώ δεν ξέρω τι σου είπε αυτός, δεν θέλω να ανακατευτώ καθόλου με το κομμάτι

Α: Να περάσει και το Σαββατοκύριακο και να τα μαζέψω, μου είπες 2 μέρες, εγώ δεν μπορώ σε 2 μέρες

Σ: Εγώ έχω περιθώριο το πολύ μέχρι την Τρίτη

Α: Αν μέχρι τη Δευτέρα δεν σε έχω πάρει τηλέφωνο κάνε ό,τι νομίζεις. Εκτιμώ αυτό που κάνεις.

Σ: Τα είπα και στον Τάσο το πρωί, του λεώ μόνο επειδή είναι ο Α και μόνο επειδή έχουμε πιεί ένα ποτήρι κρασί. Είναι πολύ επικίνδυνα τα πράγματα και φυλάγομαι από 15 μπάντες κι εγώ τι να κάνω

Α: Άμα Δευτέρα δεν σε πάρω τηλέφωνο κάνε ό,τι νομίζεις

*(Η «Ζούγκλα» έχει στη διάθεσή της το ηχητικό)

Για όλα τα παραπάνω ενημερώθηκαν οι διευθυντές της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Κορίνθου αντιστοίχως. Και οι δύο αδράνησαν. Ο μεν διευθυντής της ΔΕΗ επικαλέστηκε αναρμοδιότητα επί του συμβάντος ενώ ο διευθυντής του ΔΕΔΔΗΕ την απουσία του από τον νομό Κορινθίας για επαγγελματικές υποχρεώσεις.

Μετά από την αποστολή ενός email του καταγγέλλοντος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και ύστερα από αλλεπάλληλες τηλεφωνικές ενημερώσεις και αιτήματα επισκευής της ζημιάς που είχε προκαλέσει ο πρώτος τεχνικός στο ρολόι, τελικά ο διευθυντής του ΔΕΔΔΗΕ έστειλε συνεργείο να τοποθετήσει ψηφιακό ρολόι, ώστε οι μετρήσεις να γίνονται ηλεκτρονικά.

Αφού αντικαταστάθηκε το ρολόι, εστάλη στον καταγγέλλοντα και συγκεκριμένα στις 23 Μαρτίου, μία επιστολή υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον διευθυντή του ΔΕΔΔΗΕ, η οποία γνωστοποιεί ότι στις 2 Απριλίου θα γινόταν εργαστηριακός έλεγχος στον μετρητή που αφαιρέθηκε.

Αυτή τη στιγμή, η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, καθώς διενεργείται προκαταρκτική έρευνα ενώ αναμένεται να οριστεί δικάσιμος. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης