Ογδόντα νέα λεωφορεία, 30 αρθρωτά και 50 κανονικά, θα κυκλοφορούν από τις αρχές Σεπτεμβρίου στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, με στόχο την περαιτέρω κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού της πόλης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, αναφορικά με την ενίσχυση του στόλου των οχημάτων, ο Οργανισμός παρέλαβε την Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία διαπιστώθηκε η νομιμότητα της ενεργοποίησης της προαίρεσης μίσθωσης λεωφορείων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπογραμμίζεται από τη διοίκηση πως στο διάστημα από τις αρχές Σεπτεμβρίου, που προβλέπεται η σταδιακή ένταξη των 80 νέων λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία «θα ξεπεράσει τα 550 και θα είναι 2,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν που παρελήφθη σε κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2019 (213 λεωφορεία)».

«Έτσι συνολικά στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης έχουν έρθει και έρχονται 260 μισθωμένα λεωφορεία, 50 λεωφορεία από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και 125 λεωφορεία από τα ΚΤΕΛ. Πλέον η μεθοδική προσπάθεια των τελευταίων μηνών αποδίδει καρπούς και στο αμέσως προσεχές διάστημα δεν θα υφίσταται πρόβλημα ΟΑΣΘ, αλλά η περιπέτεια που η αβελτηρία και ιδεοληψίες των παρελθόντων ετών προκάλεσαν στη αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν» συμπληρώνεται στην ίδια ανακοίνωση.

Τονίζεται ακόμη πως «η διοίκηση του ΟΑΣΘ υπό την καθοδήγηση και την αμέριστη υποστήριξη του υπουργού Μεταφορών, κ. Καραμανλή, αλλά και τη στήριξη συνολικά της κυβέρνησης, εκπόνησε και εφάρμοσε ένα συνεκτικό και αποτελεσματικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που κληρονόμησε και στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης. Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν την πραγματικότητα και έχουν γυρίσει την πλάτη σε όλους εκείνους που εξαθλίωσαν το επιβατικό κοινό, καταστρέφοντας την αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. Είναι οι ίδιοι που σήμερα προσπαθούν να βρουν (και να προκαλέσουν) προβλήματα στις λύσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται. Αντί, επιτέλους, να σιωπούν, προσπαθούν να παραπλανήσουν, αποδεικνύοντας ότι μόνο για “fake news” είναι ικανοί. Όμως εμείς στον ΟΑΣΘ θα συνεχίσουμε να απαντάμε με σχέδιο και πρόγραμμα, με έργα και όχι λόγια, γιατί προτεραιότητά μας είναι η Θεσσαλονίκη και οι πολίτες».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης