Στον στρατηγικό ρόλο που μπορεί να παίξει η Ελλάδα στη σύνδεση του Βορρά με τον Νότο στην Ευρώπη, αναφέρθηκε ο Ματιέ Γκρος (Mathieu Grosch), συντονιστής του Διαδρόμου Ανατολή-Ανατολική Μεσόγειος, των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών, στο πλαίσιο της ομιλίας του στην ημερίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Συνδυασμένες μεταφορές και ο ρόλος της Ελλάδας», στην αίθουσα εκδηλώσεων του κτιρίου διοίκησης του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου, υπό την υποστήριξη της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ (ΕΔΥΜΕΤ/ΥΠΥΜΕ).

Ο κ. Grosch, επικεφαλής κλιμακίου, ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να διαπιστώσει την πορεία των έργων που βρίσκονται σε αυτόν τον διάδρομο και να εξετάσει τα προβλήματα και τους τρόπους που αντιμετωπίζονται. Η διατροπικότητα είναι το μέλλον και χρειαζόμαστε αποδοτική πολυτροπικότητα, ανέφερε χαρακτηριστικά. Αξίζει να σημειωθεί πως δήλωσε ευχαριστημένος από την πορεία των έργων στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και συνεχάρη προσωπικά τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχουν εγκριθεί 23 δισ., εκ των οποίων 19 έχουν ήδη διατεθεί με το 80% από αυτά να έχει δοθεί για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Μάλιστα, 2 δισ. έχει πάρει με απευθείας χρηματοδότηση για 78 έργα η Ελλάδα, ενώ σε άλλα 50 έργα υπάρχει προέγκριση. Ο κ. Grosch παρότρυνε την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να αναλάβει πρωτοβουλία και να προχωρά τα έργα ακόμη και αν δεν τα υλοποιούν γειτονικές χώρες.

Τέλος, o συντονιστής του Διαδρόμου Ανατολή-Ανατολική Μεσόγειος, των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών, εκτίμησε ότι το 2030 θα έχει ολοκληρωθεί κατά 95% ο διάδρομος που θα ενώνει τον Βορρά με τον Νότο.

Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης