Αναγνώστης της «Ζούγκλας» καταγγέλει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έκοψε το ρεύμα στο σπίτι που διαμένει με την οικογένειά του.

Όπως αναφέρει, πρόκειται για μια οικογένεια που έχει παιδί με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) και το ρεύμα κόπηκε επειδή  – όπως ισχυρίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ – έχει λήξει το πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, για το οποίο ωστόσο, δεν ενημερώθηκε ποτέ ο καταγγέλων έγκαιρα προκειμένου να λυθεί το ζήτημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακούστε το ηχητικό:

 

Αναλυτικά η επιστολή του αναγνώστη στην «Ζούγκλα»:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε μια 4μελής οικογένεια με το ένα παιδί ΑΜΕΑ και μένουμε σε ενοικιαζόμενο σπίτι. Εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα για εμάς, σήμερα η ΔΕΔΔΗΕ μας έκοψε το ρεύμα κι ενώ έχουμε πληρωμένους όλους τους λογαριασμούς.

Η αιτιολογία ήταν ότι έχει λήξει το πιστοποιητικό ηλεκτρολογικής εγκατάστασης για το οποίο όμως ουδέποτε ενημερώθηκα είτε εγώ είτε ο ιδιοκτήτης του σπιτιού. Μιλώντας τόσο με την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΔΔΗΕ, όσο και με το τμήμα βλαβών, προσπάθησα να τους εξηγήσω την κατάσταση παρακαλώντας να επανασυνδέσουν το ρεύμα κατ’ εξαίρεση λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης του παιδιού, δίνοντας μας διορία 5 ημερών να τακτοποιηθεί το θέμα με το πιστοποιητικό, καθώς δεν είναι ότι το αμελήσαμε, απλά για κάποιο λόγο η ειδοποίηση δεν έφτασε σε εμάς και δεν το γνωρίζαμε καν.

Η απάντηση ήταν ότι πρέπει πρώτα να κατατεθεί το σχέδιο και μόνο τότε θα γίνει επανασύνδεση. Άρα μιλάμε για διάστημα τουλάχιστον 5 ημερών μέχρι να γίνουν όλα αυτά. Χωρίς ρεύμα, με παιδί ΑΜΕΑ. Με πάρα πολλές προσπάθειες να τους μεταπείσω, μιλώντας πάντα ευγενικά και με λογικά επιχειρήματα, το μόνο που κατάφερα ήταν να μου κλείνουν το τηλέφωνο λόγω μεγάλου φόρτου στο τηλεφωνικό κέντρο και να με αφήσουν στο έλεος του Θεού όσον αφορά τη φροντίδα του παιδιού, ενώ αρνούνταν να μου δώσουν να μιλήσω με κάποιον ανώτερο.

Εν τέλει κατάφερα να πάρω μια παράταση λίγων ημερών λόγω προσωπικής φιλίας και να επανασυνδεθεί το ρεύμα άμεσα. Αυτή είναι η Ελλάδα του 2022. Ποιος θα έπαιρνε την ευθύνη για το παιδί αν πάθαινε κάτι; Ο υπάλληλος που με καταλάβαινε αλλά απατώντας “αυτή είναι η διαδικασία κύριε!!!”; Καμία ενσυναίσθηση, πλήρης αδιαφορία και καμία απολύτως προσπάθεια να βοηθήσουν το συνάνθρωπό τους σε μια δύσκολη στιγμή, που επί της ουσίας δεν ευθύνεται για κάτι. Ναι, μπορεί να έστειλαν μια επιστολή, που ποτέ όμως δεν παραλήφθηκε. Ας την έστελναν συστημένη, να είναι σίγουροι ότι ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης, μήνυμα, email με αποδεικτικό ανάγνωσης. Υπάρχουν τρόποι όταν πρόκειται για κάποιο χρέος. Το να κόβουν το ρεύμα όμως σε ένα σπίτι με παιδί ΑΜΕΑ, αρκεί μια επιστολή….»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης