Σε «στοιχειωμένο έργο» εξελίσσεται πλέον αυτό της οδικής σύνδεσης Ακτίου-Αμβρακίας, από τον Μάρτιο του 2010, όταν και ξεκίνησε, μέχρι τώρα, οδηγείται από πρόβλημα σε πρόβλημα, χωρίς οι πολιτικές αποφάσεις που λαμβάνονται να αποτελούν και ουσιαστικές λύσεις.

Το Υπουργείο Υποδομών παραπέμπει την ολοκλήρωση του οδικού άξονα στον Μάρτιο του 2018, χωρίς όμως να είναι βέβαιο ότι έστω και τότε ο δρόμος θα έχει ολοκληρωθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με απάντηση του Υπουργείου Υποδομών σε ερώτηση για την πορεία κατασκευής του δρόμου που είχε καταθέσει ο βουλευτής Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, τα προβλήματα που κόλλησαν το έργο ήταν:

-η μη αποδοχή της διαδικασίας επίταξης από ορισμένους ιδιοκτήτες,

-οι επανειλημμένες αναβολές των δικασίμων για τον καθορισμό τιμών μονάδας για την αποζημίωση των απαλλοτριωθέντων ακινήτων,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-η ανάγκη αντιμετώπισης γεωτεχνικών προβλημάτων (κατολισθήσεων),

-η ανάγκη τροποποίησης των μελετών στις περιοχές των κόμβων Πούντας, Κ3 Υδραγωγείου Βόνιτσας, Κατούνας, για την λειτουργική ένταξη στο έργο των τοπικών συνδέσεων,

-η ανάγκη περιβαλλοντικής αδειοδότησης των παραπάνω τροποποιήσεων, ενδεικτικά αναφέρεται ότι μέχρι σήμερα έχει αδειοδοτηθεί η μία τροποποίηση μελέτης,

-οι συνεχιζόμενες μέχρι σήμερα αρχαιολογικές έρευνες και η ανάγκη τροποποίησης της μελέτης στην περιοχή του Δρυμού.

Όπως αναφέρεται στην απάντηση του Υπουργείου οι προθεσμίες για την ολοκλήρωση του έργου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο δεν επαρκούν και θα απαιτηθεί μετά την οριστικοποίηση του τεχνικού και οικονομικού αντικειμένου η χορήγηση νέων παρατάσεων με εκτιμώμενη ημερομηνία περαίωσης των εργολαβιών τον Μάρτιο του 2018.

Στο συγκεκριμένο έγγραφο δεν γίνεται αναφορά στην εργολαβία-σκούπα που επίσης προετοιμάζεται από το Υπουργείο Υποδομών που αναμένεται να δημοπρατηθεί τους επόμενους μήνες με στόχο το έργο να ολοκληρωθεί εντός του ΕΣΠΑ 2014-2020 από όπου θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται καθώς είναι ένα από τα λεγόμενα έργα-γέφυρες (phasing).

Το γεγονός ότι οι εργασίες σέρνονται επί έξι περίπου χρόνια επηρεάζει σημαντικά τόσο την Πρέβεζα όσο και την Θεσπρωτία, καθώς πρόκειται για έναν οδικό άξονα που έχει ιδιαίτερη σημασία για την παραλιακή ζώνη της Ηπείρου.

ΠΗΓΗ: epiruspost.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης