Εντός ολίγων ημερών θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά των “βουνών” των χύδην φορτίων -κυρίως νικελίου και χαλυβουργικών υλών με προορισμό τις βιομηχανίες της πΓΔΜ- που είχαν συσσωρευτεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, λόγω του πολυήμερου αποκλεισμού του τελωνείου των Ευζώνων από αγρότες. Ωστόσο, ήδη από την περασμένη Παρασκευή, οπότε λύθηκε το μπλόκο, η κίνηση έχει εξομαλυνθεί πλήρως και τα πλοία εξυπηρετούνται κανονικά, όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Κωνσταντίνος Μέλλιος.

“Τα ‘βουνά’ φεύγουν σταδιακά από το συμβατικό λιμάνι και ήδη από την Παρασκευή η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί. Θα χρειαστούν λίγες ημέρες για την πλήρη εξομάλυνση, αλλά πλέον δεν εμποδίζεται η λειτουργία του λιμανιού. Η ειρωνία είναι βέβαια ότι την Παρασκευή έληξε ο αποκλεισμός του τελωνείου από τους ‘Ελληνες αγρότες και τη Δευτέρα άρχισε η απεργία των σιδηροδρομικών στην πΓΔΜ (σ.σ. εξαιτίας μη καταβολής των μισθών τους)” σημείωσε ο κ.Μέλλιος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο μεταξύ, μέχρι τα μέσα Μαρτίου προβλέπεται να παραμείνει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο πλοηγός που αποσπάστηκε χτες από την Κέρκυρα, προκειμένου να αποσυμφορήσει την ασφυκτική κατάσταση που προέκυψε λόγω έλλειψης εργαζομένων της συγκεκριμένης ειδικότητας, ενώ -σύμφωνα με τον κ.Μέλλιο- αναμένεται άλλη μία απόσπαση. “Τις επόμενες ημέρες ίσως βρεθεί πιο μόνιμη λύση. Σε κάθε περίπτωση από σήμερα έως τις 15 Μαρτίου θα έχουμε δύο βάρδιες και η κίνηση στο λιμάνι θα εξυπηρετείται κανονικά” διευκρίνισε και πρόσθεσε ότι, προκειμένου να μην επηρεάζεται η κανονική λειτουργία του, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χρειάζεται τουλάχιστον πέντε πλοηγούς σε μόνιμη βάση, αριθμό που πόρρω απέχει από τη σημερινή πραγματικότητα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης