Με ταχείς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα υποδομής και επιδρομής στο συγκεκριμένο τμήμα θα έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους, ενώ οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, αναμένεται τους επόμενους δύο μήνες να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.

Το τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.

Έτσι, η απόσταση μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε 3,5 ώρες περίπου, αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες 200χλμ./ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται σε φάσεις, ώστε να μην κωλύεται η κυκλοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα νέα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.

Μέχρι σήμερα, στη στρώση της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί εννέα χιλιόμετρα σταθερής επιδομής, στη σήραγγα Καλλιδρόμου, και 89 χλμ. σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα.

«Η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους» επισημαίνει η ΕΡΓΟΣΕ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης