Συνεχίζονται τα έκτακτα μέτρα στον δημόσιο τομέα, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών Θεδ. Λιβάνιος.

Αναλυτικά όπως είπε, συνεχίζεται η εκ περιτροπής εργασία, η εργασία από το σπίτι αλλά και η άδεια ειδικής απουσίας για τα άτομα που εντάσσονται στις ευπαθείς ομάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η προσέλευση των δημοσίων υπαλλήλων στα γραφεία τους θα χωριστεί σε τρεις φάσεις, ώστε να μην δημιουργηθεί συνωστισμός στα Μέσα μεταφοράς και συγκεκριμένα θα γίνεται η πρώτη φάση στις 7 το πρωί, η δεύτερη φάση στις 8 το πρωί και η τρίτη στις 9 το πρωί.

Οι αρμόδιοι φορείς θα πρέπει να φροντίζουν για την ισοκατανομή των εργαζομένων σε κάθε μία από τις τρεις ζώνες.

Η άδεια ειδικού σκοπού

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η άδεια ειδικού σκοπού, διατηρείται ανάλογα με την πορεία ανοίγματος των σχολείων. Όταν θα ανοίξουν τα δημοτικά, τα γυμνάσια, οι παιδικοί κι βρεφικοί σταθμοί, με εγκύκλιο που θα εκδώσει το υπουργείο Εσωτερικών θα επανακαθορίζεται ο αριθμός των δικαιούχων της ειδικής άδειας. Διατηρείται και η ειδική άδεια απουσίας για τις ομάδες υψηλού κινδύνου.

Διατηρείται όπως έχει και ο τρόπος εξυπηρέτησης με το Δημόσιο. Εφόσον δεν είναι εφικτή η ηλεκτρονική ή απομακρυσμένη εξυπηρέτηση, αυτή συνεχίζεται να γίνεται με προκαθορισμένο ραντεβού.

Εξακολουθεί η χρήση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του κοινού των πολιτών από τα ΚΕΠ μέσω αποστολής εγγράφων κατ’ οίκον με ταχυμεταφορά.

Κλειστά τα ΚΑΠΗ μέχρι νεοτέρας

Σε ό,τι αφορά στις δομές των δήμων, τα ΚΑΠΗ και οι Λέσχες Φιλίας παραμένουν κλειστές μέχρι νεοτέρας. Οι δημοτικοί παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί και τα ΚΔΑΠ θα παραμείνουν κλειστοί και η επαναλειτουργία τους θα επανακαθοριστεί σε συνάρτηση με την επιδημιολογική εξέλιξη. Οι υπαίθριες αθλητικές εγκαταστάσεις, όπως είναι τα αθλητικά γήπεδα ανοίγουν και μπορούν να υποδεχτούν τους αθλούμενους με την τήρηση των υγειονομικών κανόνων. Αντίθετα δεν θα λειτουργήσουν τα κλειστά γυμναστήρια. Κλειστές επίσης θα παραμείνουν και οι παιδικές χαρές, το άνοιγμα των οποίων θα εξαρτηθεί από το άνοιγμα των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης