Ανέκαθεν το ελληνικό δημόσιο ταλαιπωρούσε τον Έλληνα πολίτη, πόσο μάλλον τώρα που η πανδημία έχει δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Πλέον, η εξυπηρέτηση στις δημόσιες υπηρεσίες γίνεται αναγκαστικά ηλεκτρονικά. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει τη γνώση ή τα μέσα για να αυτοεξυπηρετηθεί; Συν τοις άλλοις, τα καταστήματα ήταν μέχρι και σήμερα κλειστά.

Ο κ. Κωνσταντίνος (τα στοιχεία του οποίου βρίσκονται στη διάθεση της ιστοσελίδας) είναι κάτοικος Κομοτηνής. Καταγγέλλει στο zougla.gr την αντιμετώπιση που είχαν εκείνος και ο γιος του από την υπηρεσία του ΟΑΕΔ όταν μετέβησαν σε αυτή προκειμένου ο γιος του να εκδώσει κάρτα ανεργίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως περιγράφει ο ίδιος, είχε ήδη πληροφορηθεί από τη διαδικτυακή σελίδα του ΟΑΕΔ ότι η έκδοση κάρτας ανεργίας γίνεται αυτοπροσώπως. Ωστόσο, η μία και μοναδική υπάλληλος που βρισκόταν εκεί είχε αντίθετη άποψη. «Η υπάλληλος μου είπε πως η διαδικασία πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά, ενώ δεν δέχτηκε να μας εξυπηρετήσει ούτε κατόπιν ραντεβού ακόμα και όταν της παρουσίασα τυπωμένα όσα είχα διαβάσει στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος στο zougla.gr.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης