Ακόμη και η μικρής διάρκειας διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης έχει οφέλη

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021, 20:48
Ακόμη και η μικρής διάρκειας διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης έχει οφέλη

Η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης (HIIT) έχει γίνει δημοφιλής καθώς είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος βελτίωσης της υγείας. Αυτό είναι σημαντικό σήμερα καθώς οι χώρες σε όλο τον κόσμο βγαίνουν από τα lockdown λόγω του κορωνοϊού και αναζητείται ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος άσκησης.

Οι ερευνητές μελετούν εάν οι διάφορες παραλλαγές της HIIT, που περιλαμβάνουν τουλάχιστον 4 λεπτά άσκησης υψηλής έντασης ανά συνεδρία (εξαιρουμένης της προθέρμανσης), βελτιώνουν επίσης την υγεία.

Ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Physiology συγκέντρωσε την έρευνα μιας δεκαετίας σχετικά με το θέμα αυτό και την επίδραση της HIIT στην υγεία.

Οι τρέχουσες οδηγίες φυσικής δραστηριότητας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (150-300 λεπτά μέτριας δραστηριότητας την εβδομάδα ή 75-100 λεπτά έντονης δραστηριότητας) ενδέχεται να μην είναι εφικτές για μεγάλο μέρος του πληθυσμού που έχει εργασιακές δεσμεύσεις.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021, 20:48