4 Συμπληρώματα για την ενίσχυση του μεταβολισμού

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2015, 18:00
4 Συμπληρώματα για την ενίσχυση του μεταβολισμού

Γράφει η Ιουλία Χαριστού Διαιτολόγος Διατροφολόγος

CLA

Το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA), ένα καλό λιπαρό οξύ που βρίσκεται στο κρέας και τα γαλακτοκομικά. Βοηθά στο να κάψετε λίπος και να χτίσετε τους μύες σας. Οι καλύτερες διατροφικές πηγές του CLA είναι το βοδινό κρέας, το γάλα, το τυρί,  το γιαούρτι, και τα αυγά. 

Ψευδάργυρος

Τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο είναι τα στρείδια, τα χτένια, το βοδινό κρέας, καθώς και το σκούρο κρέας πουλερικών, η άπαχη γαλοπούλα και το κοτόπουλο. Ο θυρεοειδής αδένα σας χρειάζεται τον ψευδάργυρο για την παραγωγή ορμονών του θυρεοειδούς, η οποία βοηθά στη διατήρηση του μεταβολισμού σας και την ενέργεια. Υπάρχει ακόμη απόδειξη ότι ο ψευδάργυρος μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης σας. Οι άνδρες θα πρέπει να προσλαμβάνουν 11 mg την ημέρα, οι γυναίκες τουλάχιστον 8 mg. Μπορείτε επίσης να προσλαμβάνεται ψευδάργυρο από το σουσάμι και ορισμένα δημητριακά αν και σε μικρότερες ποσότητες.

Κατεχίνες

Το τσάι ειδικά η πράσινη ποικιλία του είναι η πλούσια πηγή κατεχινών, μια ουσία που φαίνεται να προστατεύει το σώμα μας. Με λίγα λόγια, οι κατεχίνες βοηθάνε στο να κάψετε περισσότερες θερμίδες και λίπος. Ερευνητές της Κλινικής Κλίβελαντ ανέλυσαν τα αποτελέσματα 15 μελετών σχετικά με τις κατεχίνες από συμπληρώματα και διαπίστωσαν ότι τα χάπια μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε περίπου μισό κιλό το μήνα. Ακόμη ενδιαφέρον για τους ερευνητές ήταν ο τρόπος που οι κατεχίνες φαίνεται να διεγείρουν την καύση λίπους στο σώμα. Καταναλωτές πράσινου τσαγιού έχουν χαμηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους από τους μη καταναλωτές.

Σελήνιο

Το σελήνιο είναι ένα απαραίτητο συστατικό για την υγεία και το βάρος σας. Οι ενήλικες θα πρέπει να προσλαμβάνουν από 55 έως 70 μικρογραμμάρια (έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες χρειάζονται το υψηλότερο ποσό), πλούσιες πήγες είναι τα ψαριά όπως ο τόνος, ο μπακαλιάρος, οι γαρίδες, επίσης τα μανιτάρια, το κριθάρι, οι ηλιόσποροι, και τα καρύδια Βραζιλίας. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή. Αν τα τρόφιμα αυτά δεν αποτελούν μέρος της καθημερινής διατροφής σας. Το σελήνιο μπορεί να βοηθήσει στη σωστή λειτουργία του θυρεοειδή αδένα σας, που ρυθμίζει το μεταβολισμό σας, να παραμένει υγιής και να συνεχίζει να παράγει τις ορμόνες του που κρατούν το μεταβολισμό σας και την ενέργεια σας σε βέλτιστα επίπεδα.

 

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2015, 18:00