Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

Η επιτυχία συνεχίζεται θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το νέο Renault Clio που πλέον κυκλοφορεί ανάμεσά μας στην πέμπτη του γενιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γαλλικό μοντέλο μπορεί να διατήρησε τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ωστόσο άλλαξε στο 100% προκειμένου να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή.

Μπορεί να διατήρησε τις σχεδιαστικές του γραμμές αλλά πλέον δείχνει πιο δυναμικό

Κράτησε χαρακτήρα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξωτερικά το Clio είναι πιο μοντέρνο και διαθέτει τονισμένες γραμμές προσδίδοντάς του δυναμικά  Το νέο Clio έχει αλλάξει σε ποσοστό 100%χαρακτηριστικά. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι αυτά που χαρίζουν έναν διαφορετικό αέρα ανανέωσης ενώ με νέα σχεδίαση είναι και τα πίσω φώτα.

Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

Σε γενικές γραμμές το σκεπτικό διατήρησης της σχεδιαστικής φιλοσοφίας στα καινούργια μοντέλα είναι μία τάση που χαρίζει στα μοντέλα προηγούμενων γενιών αξία και αυτό είναι κάτι που το βλέπουμε όλο και πιο συχνά.

Το πίσω μέρος του γαλλικού μοντέλου

Πολυτελές εσωτερικό

Εκεί που το Clio έχει αλλάξει σημαντικά είναι στην καμπίνα των επιβατών. Πλήρως ανασχεδιασμένη, θυμίζει μεγαλύτερες Η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα βγάζει… μάτιακατηγορίες τόσο σε θέματα ποιότητας όσο και τεχνολογίας. Δύο πράγματα που αναζητούν όλοι οι αγοραστές και οι Γάλλοι φαίνεται να το έχουν καταλάβει καλά.

Με το που θα μπεις στην καμπίνα το πρώτο πράγμα που θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον είναι η οθόνη αφής 9,3 ιντσών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και θυμίζει… tablet. Για πρώτη φορά, το Clio εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες), που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Αναφορικά με τους χώρους, άνετα θα καθίσουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους καθώς ο χώρος του πορτ μπαγκάζ έχει εκτοξευθεί στα 391 λίτρα.

Ολοκαίνουργιο εσωτερικό με υψηλής ποιότητας υλικά και πολύ τεχνολογία

Φτιάξτο όπως θες…

Ο κάτοχος κάθε νέου Renault CLIO μπορεί να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που θα επιλέξει  αξιοποιώντας ένα Οι κινητήρες βενζίνης και diesel ξεκινούν από τους 75 ίππους… εύρος πακέτων εξατομίκευσης. Με λίγα λόγια μπορεί να βάλει τη δική του πινελιά στην κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, το τιμόνιμ τα υποβραχιόνια, τη διακόσμηση ακόμα και τον φωτισμό.

Από πλευράς κινητήρων αρχικά το Clio είναι διαθέσιμο με βενζίνη και diesel ενώ το 2020 θα υπάρξει και υβριδική έκδοση (με την ονομασία e-tech). Οι βενζινοκινητήρες έχουν χωρητικότητα 1.0 και 1.3 λίτρα με ισχύ από 75 έως 130 ίππους ενώ ο diesel θα διατίθεται με εκδόσεις 85 και 115 ίππων.

Άνετα τα καθίσματα...

Προσφορά… τιμής

Οι τιμές ξεκινούν από 12.990 ευρώ (τιμή με προωθητική ενέργεια για την έκδοση 1.0 TCe 75hp), πλήρη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, δωρεάν οδική βοήθ

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την 5η γενιά του Renault Clio πατήστε ΕΔΩ

 

Για να δείτε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων πατήστε ΕΔΩ

 

 

Οι τιμές για κάθε έκδοση

 

Το μήκος ξεπερνά τα 4 μέτρα

 

Το "πάτημα" είναι... γαλλικό!

Το... tablet στην κεντρική κονσόλα

 

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων

 

Χώρος αποσκευών στα 391 λίτρα

 

Θύρες USBm πρίζα και Aux-IN

 

Από αυτό εδώ το σημείο ανοίγουν οι πίσω πόρτες

 

Διαθέσιμοι είναι κινητήρες βενζίνης και diesel με ισχύ από 75 έως 130 ίππους

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης