ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Το νεότερο μέλος της Volkswagen θαρρείς και έχει δημιουργηθεί για τις ανάγκες του Έλληνα οδηγού. Προσφέρει οτιδήποτε επιζητεί ο υποψήφιος αγοραστής από ένα compact SUV, έχει μοντέρνα εμφάνιση, πλούσιους χώρους σε σχέση με τις διαστάσεις, πολύ καλό εξοπλισμό, ψηφιακές τεχνολογίες και έναν εξαιρετικό κινητήρα.

Ξεχωριστό

Στιλάτο, νεανικό και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος

Το T-Cross τοποθετείται κάτω από το T-Roc και απέναντι στα Seat Arona, Nissan Juke, Renault Captur, Hyundai Kona και Kia Stonic. Αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα φρέσκα αισθητικά μοντέλα της κατηγορίας, με τη φαρδιά μάσκα, τα φώτα ημέρας LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα κύβου, τα έντονα διακοσμητικά από χρώμιο και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να αναδεικνύουν δυναμισμό και αρρενωπότητα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, με το μήκος του να είναι στα 4.107 χλστ., το πλάτος 1.782 χλστ. και το ύψος 1.558 χλστ.

Το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,56 μέτρα, δηλαδή είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό του Polo.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις, το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 385 έως τα 455 και τα 1.281 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία.

Παράλληλα, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και αναδιπλώνεται, γεγονός που διευκολύνει τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.

Προσωπικό στυλ και έκφραση

Η έκδοση Style εκτός από μεγάλη οθόνη στο κέντρο διαθέτει και ψηφιακό πίνακα οργάνων

Το εσωτερικό του T-Cross δεν κρύβει εκπλήξεις όσον αφορά στη σχεδίαση, ωστόσο η γερμανική φίρμα προσφέρει διαφορετικά πακέτα σχεδίων, ώστε όποιος επιθυμεί να εξατομικεύσει το σαλόνι σύμφωνα με το γούστο του, να επιλέξει τα διακοσμητικά, τα χρώματα, τις αποχρώσεις και τον τύπο των καθισμάτων.

Η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα περιλαμβάνεται στάνταρ, σε αντίθεση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι προαιρετικός.

Το σύστημα πολυμέσων ενσωματώνει πλειάδα εφαρμογών και είναι πολύ εύκολο στη λειτουργία. Επίσης, από τη βασική έκδοση συναντώνται η ασύρματη θέση φόρτισης για smartphone και οι τέσσερις θύρες για USB, καλύπτοντας τις ανάγκες ισάριθμων επιβατών.

Οι επιφάνειες καλύπτονται από σκληρά πλαστικά, με τη συναρμογή τους όμως να δείχνει εξαιρετική.  Οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και μπουκάλια ενισχύουν την πρακτικότητα, με τη θέση οδήγησης να ρυθμίζεται προς κάθε κατεύθυνση.

Στο πίσω κάθισμα, δύο ενήλικες μεσαίου αναστήματος δεν θα συναντήσουν προβλήματα με τα πόδια και το κεφάλι τους.

Δώσε γκάζι

Ο 1.000άρης TSI κινητήρας των 115 ίππων «κουμπώνει» άψογα στο αυτοκίνητο, προσφέροντας επιδόσεις που εκπλήσσουν. Το μοτέρ δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο δυνατό σε σχέση με την ιπποδύναμή του, επιταχύνει με αξιοσημείωτη άνεση το αμάξωμα εν κινήσει, ενώ, παρότι είναι τρικύλινδρο, παρουσιάζει ελάχιστους κραδασμούς και μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές.

Τόσο μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο εμφανίζει μια ζωντάνια και μια σπιρτάδα, ανεξάρτητα από το εάν συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο DSG7.

Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 5,5 έως 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Κλασικό VW

Το μήκος ξεπερνά τα 4,1 μέτρα και το ύψος αγγίζει το 1,58μ.

Η συμπεριφορά του μικρού SUV στον δρόμο είναι κλασική Volkswagen, με την ανάρτηση να ισορροπεί μεταξύ άνεσης και σπορτίφ χαρακτήρα, απορροφώντας αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, και συγχρόνως να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί πιο σβέλτα σε διαδρομές με συνεχόμενες στροφές. Στα πίσω καθίσματα χωράνε άνετα δύο ενήλικες

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι το T-Cross συμπεριφέρεται σαν ένα σπορ SUV. Πατάει σταθερά στην άσφαλτο, έχει απαράμιλλη ποιότητα κύλισης για τα δεδομένα της κατηγορίας και είναι ευκολοδήγητο, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι νεαρές κυρίες.

Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι πως ταξιδεύει ευχάριστα, μπορεί να πατήσει χώμα χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και να προσεγγίσει μία ερημική παραλία.

Με πλούσιο εξοπλισμό

Στα crash test έχει σημειώσει την υψηλότερη βαθμολογία, λαμβάνοντας 5 αστέρια

Στη χώρα μας, το T-Cross προσφέρεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Life και Style, δηλαδή στις δύο πιο πλούσιες, περιλαμβάνοντας συστήματα και τεχνολογίες που συναντώνται σε μεγαλύτερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα. Για παράδειγμα, διαθέτει στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, επιτήρηση «τυφλού» σημείου, κλήση έκτακτης ανάγκης, υπολογιστή ταξιδιού και κάμερα οπισθοπορείας.

Για όποιον επιθυμεί να εξατομικεύσει το μοντέλο και να προσδώσει επιπλέον στυλ, η Volkswagen προσφέρει μία σειρά προαιρετικών πακέτων, όπως τα «Black», «Energetic Orange» και «Bambus Garden Green».

Οι τιμές για το Τ-Cross 1.0 TSI 115hp Life ξεκινούν από 18.850 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο και από 20.35 ευρώ με το αυτόματο. Βέβαια, υπάρχει και ο 1.0 TSI με τους 95 ίππους, ο οποίος κοστίζει 17.400 ευρώ.  

Δείτε τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό του T-Cross

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  

  VW T-Cross 1.0 TSI 115hp
Κυβισμός (cc) 999 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 115/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 193
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4,9
Εκπομπές Ρύπων CO2 112 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 109,76 €
Μήκος (μέτρα) 4.108
Πλάτος (μέτρα) 1.760
Ύψος (μέτρα) 1.584
Βάρος (κιλά) 1.250
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 385
Τιμή (από…)

18.850€

 

Πρακτικό και ευρύχωρο το πορτμπαγκάζ για τα δεδομένα της κατηγορίας

Δύο θύρες USB, θέση για ασύρματη φόρτιση του smartphone και πολλές θήκες

Ευέλικτο μέσα στην πόλη, ταχύτατο και ευθύβολο στον ανοικτό δρόμο

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης