Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Το νέο μέλος της οικογένειας Fiat με την ονομασία 500L είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για το γνωστό σε όλους 500αράκι, το οποίο μεγάλωσε προκειμένου να μπορεί να φιλοξενεί ακόμα και πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους. Με αυτόν τον τρόπο, το Fiat 500 δεν περιορίζει το αγοραστικό κοινό που πλέον έχει να επιλέξει ένα trendy αυτοκίνητο σε τιμή που συμβαδίζει με το… Μνημόνιο.

Με το νέο Fiat 500L, το οποίο πολλοί είχατε τη δυνατότητα να δείτε και από κοντά κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Αθήνας, είχαμε μία πρώτη οδηγική επαφή. Οπτικά, το 500L σε τραβάει να το εξερευνήσεις. Εξωτερικά, ο όγκος του είναι αυτός που εντυπωσιάζει σε σχέση πάντα με το γνωστό 500, ενώ εσωτερικά οι άπλετοι χώροι τόσο στην εμπρός όσο και στην πίσω σειρά καθισμάτων είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, η κεντρική κονσόλα δεν θυμίζει και τόσο το μικρό «αδελφάκι» όσο το νέο Panda, με το οποίο φέρει πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Στα λίγα χιλιόμετρα που καλύψαμε, έχοντας την έκδοση με τον κινητήρα diesel των 1.248 κ.εκ., διαπιστώσαμε ότι αυτός… ταιριάζει γάντι στα ελληνικά δεδομένα. Δεν είναι αυτός που θα βάλει «φωτιά» στην άσφαλτο, αλλά η δύναμη και η ροπή είναι κάτι που δεν θυμίζει σε τίποτα ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο με τόσο μικρό κινητήρα. Το σημείο που μας προβλημάτισε, κάτι που θα διαπιστώσουμε και όταν το δοκιμάσουμε για αρκετές ημέρες σε συνθήκες καθημερινές και ταξιδιού, ήταν τα στενά καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το video με το νέο Fiat 500L

Με την ένσταση των καθισμάτων σε… εκκρεμότητα, το Fiat 500L είναι ένα νέο μοντέλο με πολλά χαρίσματα και πάνω από όλα με σχεδιαστικές γραμμές που προσελκύουν. Έχει χώρους, έχει χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (εκδόσεις 0.9 και 1.3 diesel) και δεν καταναλώνει πολύ καύσιμο. Η αρχική του τιμή είναι τα 13.990 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται η απόσυρση και η προωθητική ενέργεια της εισαγωγικής εταιρείας) και αφορά στην έκδοση βενζίνης 1.4 με τους 95 ίππους. Σε αυτήν την τιμή δεν περιλαμβάνεται το ράδιο-CD (έχει όμως air condition), κάτι που θεωρείται δεδομένο, αν το ψάξετε, να σας το κάνουν δώρο σε όποια αντιπροσωπεία κι εάν απευθυνθείτε. Από εκεί και πέρα, χωρίς χρέωση είναι μόνο το κόκκινο χρώμα, ενώ το λευκό όπως και τα άλλα χρώματα χρεώνονται κοντά στα 400 ευρώ. Όσον αφορά στην τιμή της έκδοσης diesel με τους 85 ίππους αυτή ξεκινά από τα 17.590 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκδοση 1.4 βενζίνη
Κυβισμός 1.368 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 95/6.000
Ροπή 127/4.500
0-100 12,8 δευτ.
Τελική 170 χλμ./ώρα
Κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.
Τέλη 246,5 €
Τιμή 13.990 €

Έκδοση 0.9 βενζίνη
Κυβισμός 875 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 105/5.500
Ροπή 145/2.000
0-100 12,3 δευτ.
Τελική180 χλμ./ώρα
Κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ.
Τέλη 122,1 €
Τιμή 16.850 € 

Έκδοση 1.3 diesel
Κυβισμός 1.248 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 85/3.500
Ροπή 200/1.500
0-100 14,9
Τελική 165
Κατανάλωση 4,2λτ./100 χλμ.
Τέλη 132 €
Τιμή 17.590 €

Πατήστε παρακάτω για να δείτε εικόνες από το Fiat 500L

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης