Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Οι εποχές που ζούμε στην Ελλάδα δεν έχουν προηγούμενο και η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου φαντάζει μακρινή. Φόροι, έκτακτες εισφορές, υψηλά τέλη κυκλοφορίας, βενζίνη που έχει φτάσει στον… Θεό, τεκμήρια διαβίωσης, είναι μερικά από τα καθημερινά προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο Έλληνας οδηγός. Αυτό οδηγεί στο «ψυγείο» την οποιαδήποτε αγορά αυτοκινήτου, γεγονός που αποτυπώνεται και στις μηνιαίες πωλήσεις των τελευταίων ετών. Ωστόσο, υπάρχει και ένα κοινό που σκέφτεται να αποκτήσει νέο όχημα, αλλά δεν μπορεί να διαθέσει και πολλά χρήματα. Επίσης, αναζητεί ένα μικρό αυτοκίνητο που να μην καίει, να έχει χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, να μπορεί να ταξιδεύει όπως μία λιμουζίνα και να χωράει όλη την οικογένεια.

Λίγα άλογα αλλά αρκετά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα όλα αυτά προβληματίζουν τους οδηγούς αλλά ταυτόχρονα και τους ανθρώπους των αυτοκινητοβιομηχανιών που προσπαθούν να ικανοποιήσουν όλα τα γούστα, ακόμα και τα πιο ακραία. Το Skoda Citigo είναι ένα καινούργιο μοντέλο, που ακόμα και ο πιο απαιτητικός πελάτης της μάρκας δεν θα περίμενε να είναι τόσο καλό. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης (και όχι μόνο) που παράγεται ταυτόχρονα με τα VW Up και Seat Mii και απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν τα πάντα σε τιμή… περιπτέρου. Το Citigo που είχαμε στα χέρια μας ήταν το τρίθυρο με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου και των 60 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 75 ίππους). Αρχικά, μας προβλημάτισε ο αριθμός των… ίππων, αλλά η πολυήμερη συμβίωση μαζί του μας έδωσε να καταλάβουμε ότι δεν θέλαμε κάτι παραπάνω.

Εκτός «τειχών» το Citigo κινείται άνετα και σβέλτα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξωτερικά, το Citigo είναι ένα όμορφο και σύγχρονο σχεδιαστικά μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα των επιβατών, όπου αυτό που μετράει είναι η άνεση των καθισμάτων αλλά και οι χώροι για τα μικροαντικείμενα. Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας διέθετε και ηλιοροφή (+1.000 ευρώ), γεγονός που έδινε άλλον αέρα στους επιβάτες. Η γενική εικόνα ήταν πολύ καλή και η αίσθηση ότι δεν του λείπει τίποτα μας έκανε να αναρωτηθούμε αν έχει να ζηλέψει κάτι από τα ακριβά και μεγαλύτερα μοντέλα της αγοράς. 

Κατανάλωση 2,9 λίτρα!!!

Στο… ρεζουμέ τώρα, που δεν είναι άλλο στις μέρες μας από την κατανάλωση καυσίμου, απλώς θα σας δώσουμε τα αποτελέσματα της δοκιμής που κάναμε εντός πόλης για 8 χιλιόμετρα (δουλειά – σπίτι). Σκοπός μας ήταν να προσπαθήσουμε να καταναλώσουμε όσο το δυνατόν λιγότερα καύσιμα. Με το πόδι… ίσα που να πατά στο γκάζι, το Citigo έδειξε στο trip computer μέση κατανάλωση 2,9 (καλά διαβάσατε), γεγονός που μας έφερε χαμόγελα. Από την άλλη, πραγματοποιήσαμε και το ανάποδο τεστ, αυτό δηλαδή με το πόδι στο πάτωμα! Στην περίπτωση αυτή, η μέση κατανάλωση έδειξε 6,5 λίτρα. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις που θυμίζουν… παπάκι.

Άνετο και λειτουργικό το εσωτερικό του Skoda Citigo


Δε χάνεις χρήματα…

Σε γενικές γραμμές, το Skoda Citigo και χωρίς να υπερβάλλουμε είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που αξίζει ιδιαίτερη προσοχή και δεν θα θέλετε να το αποχωριστείτε. Έχει να προσφέρει πολλά και με τιμή κάτω από 8.000 ευρώ είναι σίγουρο πως δεν θα κλάψετε ποτέ για τα χρήματα που δώσατε για να το αποκτήσετε. Με ένα test drive είναι σίγουρο ότι θα σας λυθούν πολλές απορίες αλλά και θα συμφωνήσετε με όσα διαβάσατε παραπάνω.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

 Κυβισμός (cc)

 999

 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

 60/6.200

 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

 100/3.000

 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

 13,2

 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

 171

 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

 4,4

 Εκπομπές Ρύπων CO2

 105 γρ./χλμ

 Τέλη Κυκλοφορίας

 94,5 €

 Μήκος (μέτρα)

 3,540

 Πλάτος (μέτρα)

 1,641

 Ύψος (μέτρα)

 1,478

 Βάρος (κιλά)

 854

 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

 251

 Τιμή (από…)

 7.990 ευρώ*

*με απόσυρση

Πατήστε παρακάτω για να δείτε εικόνες από το Skoda Citigo

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης