Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην αγορά περίπου πέντε χρόνια, το Megane παραμένει ένα από τα πιο ελκυστικά μικρομεσαία αυτοκίνητα, με τον κινητήρα 1.5 dCi των 110 ίππων, να κάνει τη διαφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στέκεται καλά

Η τελευταία γενιά του γαλλικού hatchback έχει υποστεί μόλις ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα από το 2009, οπότε και λανσαρίστηκε, αλλά παρόλα αυτά, η σιλουέτα και η ξεχωριστή όψη του, είναι αρκετές για να το κρατούν στην «πρώτη γραμμή» της πιο απαιτητικής κατηγορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εργονομικό και ποιοτικό το εσωτερικό Στο εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα και η εργονομία, με τη σωστή θέση οδήγησης, την ποιότητα των υλικών, τις θήκες για μικροαντικείμενα, το ψηφιακό ταχύμετρο και την εύχρηστη οθόνη στο μέσο του ταμπλό, να αναδεικνύουν την άνεση και την πρακτικότητα. Οι χώροι δεν είναι οι καλύτεροι που μπορείς να συναντήσεις σε ένα πεντάθυρο μικρομεσαίο, ωστόσο καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων επιβατών, με το χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 372 λίτρων.

Το επαναφέρει στο προσκήνιο

Χαμηλή κατανάλωση και υψηλή αυτονομίαΟ πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi είναι αυτός που κάνει τη διαφορά στο Megane. Η Renault έπραξε σωστά που τον τοποθέτησε κάτω από το καπό, καθώς δίνει στο αυτοκίνητο την ώθηση που περίμενε. Η πολιτισμένη λειτουργία του, η έλλειψη της κλασικής χροιάς diesel και η άμεση απόκριση του συστήματος start/stop στο σταμάτα-ξεκίνα, είναι τα πρώτα στοιχεία που θα εκτιμήσει ο οδηγός.
Το μοτέρ, είναι ζωηρό στις χαμηλές στροφές και εμφανίζει τη δύναμή του στις μεσαίες, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται περίπου, στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το εξάρι κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και βοηθά στη διατήρηση του σβέλτου ρυθμού στον ανοικτό δρόμο.

Ευχάριστο και σταθερό

Έχει καλή οδηγική αίσθησηΣτην οδήγηση είναι ευχάριστο, με την ανάρτηση να συνδράμει στην ποιότητα κύλισης. Στα πολλά χιλιόμετρα δίνει μια αίσθηση ασφάλειας και στιβαρότητας, το στάνταρ ESP είναι εκεί για να προλάβει τυχόν αποσταθεροποίηση, με την κλίση του αμαξώματος στις στροφές να είναι υπαρκτή, αλλά δικαιολογημένη λόγω της λειτουργίας της ανάρτησης. Το τιμόνι είναι ακριβές, με μια τεχνητή αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες, που σίγουρα δεν πρόκειται να ενθουσιάσει τους πιο «γρήγορους».

Φτάνουν και περισσεύουν

Το Megane 1.5 dCi, έχει όλα τα εφόδια για να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί. Προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή, έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας και διαθέτει αρκετά καλό εξοπλισμό, καθώς και πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις και για ταξίδια, χωρίς να υστερεί κάπου σε μεγάλο βαθμό.

Tεχνικά Χαρακτηριστικά

 Renault Megane 1.5 dCi  

Κυβισμός (cc)

1.461 κ.εκ.

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

110/4.000

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

260/1.750

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

12,1

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

190

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

3,5

Εκπομπές Ρύπων CO2

90 γρ./χλμ.

Τέλη Κυκλοφορίας

0 €

Μήκος (μέτρα)

4.302

Πλάτος (μέτρα)

1.808

Ύψος (μέτρα)

1.471

Βάρος (κιλά)

1.300

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

372

Τιμή (από…)*

17.830 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης