ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Του Λουκά Παπαλάμπρου

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκάθαρα premium, μεγαλύτερη, πιο ευρύχωρη και καλύτερη στους περισσότερους τομείς. Το εσωτερικό της είναι αυτό που κάνει τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με την προκάτοχό της, προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες την κορυφαία εμπειρία στην κατηγορία.

Η νεότερη γενιά της Σειράς 1 μεταφορτώθηκε πλήρως. Το αυτοκίνητο έχει νέα σχεδίαση, με την πολυσυζητημένη μάσκα με τα διπλά «νεφρά» να κυριαρχεί όσον αφορά στην αισθητική. Βέβαια, το ενδιαφέρον εστιάζεται στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας και την κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Ο «άσος» της BMW απαρνήθηκε την παραδοσιακή πίσω κίνηση. Στην ερώτηση αν αυτό επηρέασε την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η απάντηση είναι «όχι». Το γερμανικό hatchback εξακολουθεί να κινείται υποδειγματικά στην άσφαλτο, με τον συνδυασμό ανάρτησης, τιμονιού και πλαισίου να είναι σεμιναριακού επιπέδου.

 

Μια κατηγορία πάνω

Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να το απολαμβάνεις σε κάθε χιλιόμετρο.

Στην καμπίνα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και κυρίως η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα κάνουν τη διαφορά. Το αυτοκίνητο είναι πλήρως συνδεδεμένο και στο σύστημα πολυμέσων ενσωματώνονται δεκάδες εφαρμογές.

Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, τα υλικά που χρησιμοποιούνται θυμίζουν την 3άρα, με την εργονομία και την πρακτικότητα να έχουν εκτοξευτεί. Το πακέτο Μ Sport δίνει έναν σπορτίφ τόνο και προσδίδει πιο ελκυστική εικόνα στο μοντέλο.

Οι χώροι για τους επιβάτες και κυρίως γι΄ αυτούς που κάθονται πίσω είναι σαφώς καλύτεροι. Τα σπορ καθίσματα -προσφέρονται με το πακέτο Μ Sport- εκπλήσσουν με την άνεση και κυρίως με τη στήριξη που προσφέρουν.

Όσο για το πορτμπαγκάζ, με 380 λίτρα χωρητικότητας, ικανοποιεί οριακά τις απαιτήσεις μια τετραμελούς οικογένειας.

 

Το diesel υπάρχει ακόμη

Το πακέτο M Sport προσδίδει επιπλέον δυναμισμό στη Σειρά 1.

H νέα Σειρά 1, εκτός από τους κινητήρες βενζίνης, συνεχίζει να προσφέρεται και σε εκδόσεις πετρελαίου. Στη βάση της γκάμας των diesel είναι ο τρικύλινδρος 1.5 λίτρου με τους 116 ίππους και τα 270 Nm ροπής.

Ένα από κορυφαία μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα.Το μοτέρ είναι αξιοθαύμαστα αθόρυβο και οι επιδόσεις καλύτερες από αυτές που περιμένεις. Προφανώς και δεν βοηθά να κινηθείς σβέλτα, αλλά τα 130 χλμ./ώρα έρχονται με άνεση. Σε αυτό βοηθά και το αυτόματο κιβώτιο Steptronic, ένα από τα καλύτερα της αγοράς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα κίνησης (Eco Pro, Comfort και Sport), επιλέγοντας τον τρόπο που θέλει να κινηθεί ανάλογα τις συνθήκες.

Γενικά, η 116d είναι ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο, απόλυτα σταθερό στον δρόμο και κυρίως οικονομικό. Σε πραγματικές συνθήκες καίει γύρω στα 6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα, οι εκπομπές ρύπων είναι περιορισμένες, γεγονός που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας.

To μήκος του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 4,3 μέτρα και το πλάτος αγγίζει το 1,8μ.

Όσο για την τιμή, ξεκινά λίγο κάτω από τα 28.000 ευρώ. Με βάση αυτά που προσφέρει και αν αναλογιστούμε ότι αναφερόμαστε σε ένα από τα καλύτερα premium hatchback, η τιμή κρίνεται απόλυτα λογική.

 

Δείτε το βίντεο με τη νέα 116d M Sport

 

Η ισχυρότερη BMW της ιστορίας

530 ίπποι και αυτονομία 600 χιλιομέτρων για τη BMW i4

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης