Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Σε μια από τις πιο δύσκολες και ανταγωνιστικές κατηγορίες, αυτή των μικρών αυτοκινήτων, η γαλλική φίρμα επανήλθε με ένα από τα πιο ευχάριστα αισθητικά, ευκολοδήγητα και ποιοτικά μοντέλα. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου 208, όμως, το εκτινάσσει στην κορυφή, κάνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις πιο οικονομικές από ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Peugeot που θέλουν όλοι

Η Peugeot αναμφισβήτητα έχει αφήσει εποχή στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Από το 1983 και το 205, το 206 15 χρόνια αργότερα και το πιο πρόσφατο 207, η γαλλική φίρμα καθιερώθηκε στις συνειδήσεις όλων ως η κορυφαία μάρκα στα mini μοντέλα, με περισσότερες από 15 εκατομμύρια πωλήσεις.
Και τα τρία προαναφερθέντα αυτοκίνητα έδωσαν το κάτι διαφορετικό, ωστόσο κανένα δεν ήταν τόσο ολοκληρωμένο, όσο το νέο 208. Αυτό είναι μοντέρνο, σύγχρονο, με νεανικό χαρακτήρα, εύκολο στην οδήγηση, άνετο στον δρόμο, ευρύχωρο, με καλό φινίρισμα στο εσωτερικό και έναν κινητήρα που «ταιριάζει γάντι» στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, είναι και το πρώτο παγκοσμίως που έχει ανακυκλούμενο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και πλαίσιο και ανεμιστήρα ψυγείου (!), όντας ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα.

Φρέσκος αέρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από όποια πλευρά κι αν παρατηρήσεις το νέο 208, αντικατοπτρίζεται η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας. Καμπύλες γραμμές, δυναμικό αμάξωμα, νεανικός χαρακτήρας. Τα πιο σημαντικά στοιχεία του, όμως, είναι το μειωμένο βάρος και ο καλύτερος αεροδυναμικός συντελεστής, τα οποία, εκτός από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζουν, ωφελούν σημαντικά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά. Το εσωτερικό του είναι από τα πιο μοντέρνα στην κατηγορία, με το ταμπλό και την ενσωματωμένη οθόνη αφής να κάνουν τη διαφορά. Μέσω του συστήματος infotainment, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις ρυθμίσεις, από τον υπολογιστή ταξιδίου έως το σύστημα πλοήγησης και τη μουσική.
Οι επιβάτες, ειδικά των πίσω θέσεων, έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους, με τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να κυμαίνεται από 285 έως 1.076 λίτρα, με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Με στόχο την οικονομία
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του 208 με τον 1,4 HDI κινητήρα των 68 ίππων είναι ιδανική για την ελληνική αγορά, καθώς, εκτός από οικονομία καυσίμου, έχει και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων, γεγονός που του επιτρέπει την ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Το μοτέρ, παρότι δεν βάζει «φωτιά στην άσφαλτο», έχει δύναμη στις μεσαίες στροφές, με το άμεσο και καλό σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα μέσα στην πόλη.
Στον δρόμο, το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο κερδίζει σε όλα τα σημεία. Από την πρώτη επαφή διαπιστώνεις ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην οδική συμπεριφορά του, με τη θέση οδήγησης να είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, η καμπίνα ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες παραμένει αθόρυβη, το τιμόνι είναι γρήγορο, με την ανάρτηση να έχει, ωστόσο, λίγο πιο σκληρή ρύθμιση.

Συμπερασματικά

Το νέο 208 στην πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος. Το αυτοκίνητο ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της μόδας, έχοντας νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και η οδική του συμπεριφορά από τις καλύτερες που θα συναντήσει κανείς στην κατηγορία. Ο κινητήρας των 68 ίππων μπορεί να μην έχει τη μεγάλη ισχύ, αλλά είναι από τους πλέον οικονομικούς, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό τις εποχές που ζούμε.

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
 Κυβισμός (cc) 1.397
 Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)  68/4.000
 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)  162/1.750
 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)  13,5
 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)  163
 Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  3,8
 Εκπομπές Ρύπων CO2  98 γρ./χλμ
 Τέλη Κυκλοφορίας  0 €
 Μήκος (μέτρα)  3,962
 Πλάτος (μέτρα)  1,739
 Ύψος (μέτρα)  1,460
 Βάρος (κιλά)  1.221
 Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  284
 Τιμή (από…)*  14.750 ευρώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης