Αποστολή στη Γερμανία: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   


Την ημέρα που οι υπουργοί Περιβάλλοντος των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν τα όρια εκπομπών ρύπων να μειωθούν κατά 15% το 2025 και κατά 35% έως το 2030, η Mercedes παρουσίασε την γκάμα των νέων plug-in hybrid και ηλεκτρικών μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Driven by EQ

Η νέα γκάμα EQ Power σε παράταξη

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Στουτγάρδη, η γερμανική εταιρεία μάς έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από τα καινούργια υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως τα C-Class, E-Class και S-Class με τα λογότυπα e και de, το smart EQ, καθώς και από την υδρογονοκίνητη GLC F-Cell, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην αγορά τις επόμενες εβδομάδες.

Στο πλαίσιο του «Driven by EQ», η Mercedes ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2022 θα διαθέτει τουλάχιστον μία ηλεκτροκίνητη πρόταση σε κάθε κατηγορία, από τα supermini έως τα μεγάλα SUV, προσφέροντας στην αγορά 130 διαφορετικές εκδόσεις, εάν λάβουμε υπ’ όψιν τα plug-in υβριδικά.

Όλα τα μοντέλα θα ανήκουν στη σειρά EQ Power και θα διακρίνονται για τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων, την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Πολυτελή μοντέλα που καίνε 2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα

Εκπληκτικά ήσυχη, πολυτελής και απολαυστική στην οδήγηση η S 560 e

Τις ελάχιστες ώρες που παραμείναμε στη γερμανική πόλη, οδηγήσαμε την καινούργια C300de και τη S 560 e. Η πρώτη συνδυάζει έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 13.5kWh. Αποδίδει συνδυαστικά 306 ίππους και την εκπληκτική ροπή των 700 Nm, με τις επιδόσεις να συναρπάζουν. 0-100 σε 5,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, η C300de μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 57 χιλιόμετρα και με ταχύτητες έως τα 130 χλμ./ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, είναι μόλις στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όπως διαπιστώσαμε σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, και οι εκπομπές ρύπων στα 42 γρ./χλμ.

Η Ε300 e  των 211 ίππων, από την άλλη, φέρει έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα και την ίδια μπαταρία 13.5kWh και η κορυφαία S 560 e έναν V6 3.0 βενζίνης με ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία, συνολικής απόδοσης 476 ίππων και 700 Nm ροπής.

Το σύστημα κίνησης EQ Boost των παραπάνω μοντέλων συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, με τις μπαταρίες να φορτίζονται σε μόλις 90 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή, υποστηρίζοντας κύκλωμα 7.4kW.

Προηγμένο plug-in hybrid σύνολο με μεγάλη μπαταρία Τα νέα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα της Mercedes θα λανσαριστούν το 2019. Στον δρόμο διακρίνονται για την υψηλή ποιότητα κύλισης, την εξαιρετική συμπεριφορά τους και την ταχύτατη απόκριση του γκαζιού. Κινούνται σχεδόν αθόρυβα μέσα στα αστικά κέντρα, με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX με τις οθόνες αφής και τις τεχνολογίες υποβοήθησης να αναλαμβάνουν την ασφαλή και ευχάριστη μεταφορά σε κάθε προορισμό.

Καθαρό υδρογόνο για την GLC

Το πρώτο αυτοκίνητο που φέρει τεχνολογία F-Cell με ηλεκτροκινητήρα

Παράλληλα, οδηγήσαμε και τη νέα έκδοση της GLC με τα διακριτικά Fuel Cell. Το πιο φιλικό προς το περιβάλλον SUV -μέχρι να λανσαριστεί η EQC-, καθώς δεν εκπέμπει ούτε ένα γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Το αυτοκίνητο συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου με έναν ηλεκτροκινητήρα, καίει υδρογόνο και επωφελείται του συστήματος plug in hybrid. Διαθέτει δύο ντεπόζιτα υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 4,4 κιλών περίπου και 700 bar, τα οποία γεμίζουν σε μόλις τρία λεπτά. Η αυτονομία αγγίζει τα 478 χιλιόμετρα, ενώ με πλήρη φορτισμένη την μπαταρία μπορεί να διανύσει άλλα 51 χλμ. αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport), καθώς και τέσσερα επιπλέον modes (HYBRID, F-CELL, GLC F-CELL και CHARGE), επιλέγοντας ο ίδιος τον τρόπο κίνησης ανάλογα με τις συνθήκες. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε πως ανεξάρτητα από το πρόγραμμα το σύστημα διαθέτει ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Ο πρώτες GLC Fuel Cell θα παραδοθούν σε πελάτες στα τέλη του μήνα, αρχικά σε επιλεγμένες χώρες που διαθέτουν πλήρες δίκτυο ανεφοδιασμού. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν προσφέρεται σε πρώτη φάση ούτε κατόπιν παραγγελίας.

Τα αυτοκίνητα μας περιμένουν για το πρώτο test drive
Ο χώρος όπου πραγματοποιήθηκε η δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας γκάμας EQ Power στη Στουτγάρδη
Για να φορτίσουν οι μπαταρίες απαιτείται μόλις 1,5 ώρα μέσω Wallbox. Από απλή οικιακή πρίζα χρειάζονται 5 ώρες
Όλα τα plug-in hybrid μοντέλα έρχονται στην Ελλάδα κατόπιν παραγγελίας
Όλα τα δεδομένα προβάλλονται στις εξαιρετικές οθόνες με απόλυτη ευκρίνεια
Η E 300 de καταναλώνει λίγο πάνω από τα 2 λτ./100 χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης