Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος 

Το ερώτημα που κάναμε όταν παραλάβαμε το νέο Corsa για δοκιμή, δεν ήταν αν πρόκειται απλά για ένα καλό μικρό αυτοκίνητο, αλλά αν μπορεί να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από επτά ημέρες πίσω από το τιμόνι και έχοντας διανύσει αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη αλλά στον αυτοκινητόδρομο συν γυναιξί και τέκνοις, δηλώνω χωρίς κανέναν ενδοιασμό ότι το Corsa είναι κάτι παραπάνω από ένα ολοκληρωμένο supermini. 

Για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις, επισημαίνω ότι η δοκιμή του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε πριν την επιδημία του ιού Covid-19 και τα μέτρα που ελήφθησαν για την εξάπλωσή του. 

Με τις ευλογίες της PSA

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε 37 χρόνια έχουν πουληθεί πάνω από 13,7 εκατομμύρια Corsa

Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από την αρχή, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Peugeot 208 – η Opel ανήκει στον όμιλο PSA Group – και φέρει τα ίδια μηχανικά μέρη. 

Παρότι το Corsa έχει γαλλικές καταβολές, διατηρεί το γερμανικό DNA.

Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αυξηθεί προς όφελος της ευρυχωρίας και η εμφάνισή του ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, προβάλλοντας τα σύγχρονα και νεανικά χαρακτηριστικά του.

Πρόκειται αναμφίβολα για ένα ενδιαφέρον αισθητικά supermini με ξεχωριστή προσωπικότητα, που δεν θυμίζει κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας. 

Οι κομψές γραμμές, η εμπνευσμένη μάσκα εμπρός με το πλέγμα στη γρίλια, οι καμπύλες στο πίσω τμήμα, τα όμορφα χρώματα του αμαξώματος, οι ζάντες και τα πρωτοποριακά φώτα LED Matrix εμπρός, αναδεικνύουν τον δυναμισμό και τα πρωτοποριακά του στοιχεία. 

Ποιοτικό και μοντέρνο

Σύγχρονο, πρακτικό, εργονομικό και ποιοτικό το σαλόνι του γερμανικού supermini

Το εσωτερικό του είναι προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Δεν έχει τις high-tech τεχνολογίες του αδερφού 208, ωστόσο, προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, έχει μεγάλη οθόνη αφής και ψηφιακό πίνακα οργάνων στον έξτρα εξοπλισμό. 

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στις επιφάνειες δείχνουν από την πρώτη ματιά τη made in Germany καταγωγή του. Η συναρμογή είναι άριστη για τα δεδομένα της κατηγορίας, η πρακτικότητα έχει βελτιωθεί σημαντικά και τα όμορφα διακοσμητικά δίνουν μία γαλλική φινέτσα. 

Ο εξοπλισμός του είναι αρκετά πλούσιος σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις, με την εταιρεία να προσφέρει σε όσους επιθυμούν επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης, όπως δίχρωμες ζάντες BiColor, κιτ αναβάθμισης GS Line και πλήρη γκάμα αξεσουάρ. 

Οι χώροι από την άλλη είναι οριακοί, παρότι το μήκος του αυτοκινήτου έχει μεγαλώσει κατά 4 εκατοστά. Οδηγός και συνοδηγός δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, όμως, στα πίσω καθίσματα, επιβάτες άνω του μετρίου αναστήματος θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις. Τα παιδιά από την άλλη δεν έχουν κανένα θέμα με τα ποδαράκια τους, ακόμη κι όταν κάθονται στα παιδικά καθισματάκια. Όσο για το πορτμπαγκάζ των 309 λίτρων, ικανοποιεί τις ανάγκες μιας οικογένειας ή μιας παρέας φίλων για ένα τριήμερο. 

Το ιδανικό μοτέρ 

Είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα της κατηγορίας

Ο 1.200άρης turbo κινητήρας βενζίνης των 100 ίππων «κουμπώνει γάντι» στο Corsa. Συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με το 8άρι αυτόματο και είναι ιδανικός για την ελληνική αγορά. Λίγα χιλιόμετρα στον δρόμο αρκούν για να αντιληφθεί ο οδηγός τις αρετές του μηχανικού συνόλου.

Απολαμβάνεις πραγματικά να το οδηγείς Ανεβάζει πρόθυμα στροφές, συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι σχετικά αθόρυβος και δεν ζορίζεται στις υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό ή στις συνεχόμενες στροφές του επαρχιακού οδικού δικτύου.

Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες καίει γύρω στα 6,5 με 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Στον ανοικτό δρόμο και με σταθερή ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα, το trip computer μπορεί να γράψει και 4,5 λτ.

Αξιοθαύμαστο 

Εκπλήσσει με την οδική του συμπεριφορά

Η οδική του συμπεριφορά εκπλήσσει πραγματικά. Το στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τη λειτουργία της ανάρτησης, το μειωμένο βάρος του αμαξώματος, την κορυφαία αεροδυναμική και τον εξαιρετικό κινητήρα, σου δίνουν την αίσθηση ότι οδηγείς ένα μικρομεσαίο hatchback.

Δεν είναι τόσο οδηγοκεντρικό όσο το Fiesta, ούτε αποσβένει αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος όπως το Polo. Όμως, έχει κάτι ιδιαίτερο που κάνει την οδήγηση ευχάριστη, απολαυστική και κυρίως ξεκούραστη.

Πατάει σταθερά στην άσφαλτο, στρίβει με χάρη, το τιμόνι είναι άμεσο και η απόκριση στο γκάζι ικανοποιητική. Κινείται σβέλτα μέσα στα στενά όρια της πόλης και παρκάρει με δύο μανούβρες γεγονός που θα εκτιμήσει δεόντως ένας άπειρος οδηγός. 

Τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το αυτόματο φρενάρισμα, η κάμερα οπισθοπορείας, η λειτουργία διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, το automatic cruise control, η προειδοποίηση τυφλού σημείου και το advanced park assist, κάνουν πιο άνετη και ασφαλή την κίνηση. 

Βέβαια, την παράσταση κλέβουν οι προβολείς IntelliLux LED Matrix. Τα φώτα της Opel είναι από τα κορυφαία της αγοράς, εξασφαλίζοντας άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες.

Έχει όλο το πακέτο 

Προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Edition, Elegance και GS-Line

Το νέο Corsa δεν είναι απλά το καλύτερο Corsa που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ανήκει στα top supermini της αγοράς και διαθέτει όλα τα εφόδια για να συνεχίσει την επιτυχή εμπορική πορεία των προκατόχων του. Η τιμή των 14.380 ευρώ στην έκδοση με τους 100 ίππους, αποτελεί το μεγαλύτερο δέλεαρ. 

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του μοντέλου
 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  

  Opel Corsa 1.2T 100PS
Κυβισμός (cc) 1.199 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 194
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,3
Εκπομπές Ρύπων CO2 102 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 99,96 €
Μήκος (μέτρα) 4.060
Πλάτος (μέτρα) 1.765
Ύψος (μέτρα) 1.433
Βάρος (κιλά) 1.165
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 309
Τιμή (από…)

14.380€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης