Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Το 1996 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Audi A3 και από… αύριο θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες όλης της Ελλάδος η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου. Είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στους δρόμους της Αττικής κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής παρουσίασης και να πάρουμε μία πρώτη γεύση.

Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της έκδοσης με τον κινητήρα των 1.4 λίτρων και τους 122 ίππους, η οποία, όπως και οι άλλες εκδόσεις, σχεδιαστικά δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την προηγούμενη γενιά. Αυτή είναι, άλλωστε, και μία συνταγή που χρησιμοποιείται στο VW Group και δίνει τη δυνατότητα στους ήδη πελάτες της μάρκας να αισθάνονται ότι το αυτοκίνητό τους και δεν πάλιωσε αλλά και διατηρεί μία υψηλή μεταπωλητική αξία. Εξωτερικά, αλλαγές υπάρχουν στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ οι σχεδιαστικές γραμμές έχουν γίνει πιο έντονες, για να τονίζεται και ο σπορ χαρακτήρας του Α3. Εδώ να σημειώσουμε ότι τη σχεδίαση του νέου Α3 έχει επιμεληθεί ο Έλληνας σχεδιαστής αυτοκινήτων Gary Telaak, ο οποίος βρέθηκε στην Ελλάδα για την παρουσίαση του μοντέλου, γεγονός που αποτελεί και τιμή για τη χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εσωτερικά, διατηρείται ο κλασικός σχεδιασμός Audi, αλλά με τη διαφορά ότι οι άνθρωποι της μάρκας έχουν προσθέσει την τελευταία έξη της τεχνολογίας, δίνοντας την αίσθηση στους επιβάτες ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Το τιμόνι, που είναι πιο λεπτό, έχει γίνει καλύτερο και αφήνει μία ωραία αίσθηση, η κονσόλα έχει αλλάξει, ενώ πλέον όλες οι λειτουργίες για το ραδιόφωνο, το σύστημα πλοήγησης κ.ά. γίνονται από έναν περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στη θέση του ηλεκτρικού – πλέον – χειρόφρενου, κάτι που συναντούμε σε μοντέλα όπως το Α7 και Α8. Στον δρόμο, το νέο Audi A3 έχει πολύ καλό κράτημα και τα «πατήματά» του είναι σίγουρο πως θα ικανοποιούσουν και τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς.

Αλλαγές υπάρχουν στη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων

Από πλευράς κινητήρων, οι επιλογές είναι πολλές και εξαρτώνται από τα γούστα του πελάτη. Από εκεί και πέρα, η έκδοση 1.4 με τους 122 ίππους που είχαμε στα χέρια μας θεωρούμε πως είναι ιδανική για την Ελλάδα, μια και προσφέρει καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας, όπως και αρκετούς χώρους. Τέλος να σημειώσουμε και τη σημαντική δουλειά που έγινε με το βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο μειώθηκε σχεδόν 80 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο A3 θα είναι διαθέσιμο σε τρίθυρο αμάξωμα, ενώ η πεντάθυρη έκδοση (Sportback) θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2013.

Για να δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές του νέου Audi A3 πατήστε εδώ

Για να δείτε φωτογραφίες από το νέο Audi A3 πατήστε εδώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης