Το πιο ιστορικό περιοδικό για το αυτοκίνητο, με 40 και πλέον χρόνια παρουσίας στα περίπτερα, βρίσκεται στην πιο κρίσιμη φάση της εκδοτικής του πορείας. Το λουκέτο που μπήκε στον όμιλο Λυμπέρη δημιούργησε αλυσιδωτές αντιδράσεις, παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο περιοδικό ανήκει στις «Τεχνικές Εκδόσεις».

Στις εν λόγω εκδόσεις, ο Λυμπέρης διαθέτει ποσοστό 32% και, όπως ο καθένας μπορεί να καταλάβει, αυτό και μόνο αποτελεί πρόβλημα για την επιβίωση όχι μόνο των «4 Τροχών» αλλά και των άλλων Μέσων του συγκροτήματος που αποτελείται από τα περιοδικά «Auto Bild», «Ήχος & Εικόνα» και «Πτήση & Διάστημα».  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς το παρόν, όλα είναι ρευστά και κρέμονται από μια κλωστή. Οι εργαζόμενοι, παρά τις αντίξοες συνθήκες και τη μη καταβολή των δεδουλευμένων για 4 μήνες (από τον Αύγουστο λαμβάνουν έναντι), συνεχίζουν το ρεπορτάζ, προκειμένου να κυκλοφορήσουν κανονικά οι εκδόσεις στα περίπτερα. Άγνωστο όμως μέχρι πότε, αφού μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποιος επιχειρηματίας που να ενδιαφέρεται, ο Κώστας Καββαθάς δεν έχει ανακοινώσει τις προσθέσεις του, ενώ, σύμφωνα με τα όσα συζητιούνται στην εταιρεία, το χαρτί εκτύπωσης φτάνει για να τυπωθεί ακόμα 1,5 τεύχος (όσον αφορά στους «4 Τροχούς»).


Αλλιώς είχε ονειρευτεί ο Κώστας Καββαθάς τα περιοδικά του…

Επιπλέον «χτύπημα» αποτελεί η καταγγελία σύμβασης πίστωσης από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Σύμφωνα με τις «Τεχνικές Εκδόσεις», η καταγγελία έγινε στις 16 Νοεμβρίου και αφορούσε σε σύμβαση πίστωσης με ανοικτό (αλληλόχρεο) λογαριασμό πιστωτικού ορίου 550.000 ευρώ. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω καταγγελία είναι ιδιαιτέρως βλαπτική ως προς τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας της εταιρείας. Η ίδια πάντως έχει κάνει γνωστό ότι προχωρά σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, που θα συζητηθεί στην έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων που θα λάβει χώρα την 15η Δεκεμβρίου 2012. Υπενθυμίζεται ότι οι μετοχές της μητρικής εταιρείας έχουν υπαχθεί από τις 8 Απριλίου 2011 στην κατηγορία επιτήρησης με κριτήριο τη σχέση ενοποιημένων ζημιών χρήσης 2010 προς ενοποιημένα ίδια κεφάλαια της 31ης Δεκεμβρίου 2012, βάσει της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Χ.Α. (7 Απριλίου 2011).

Το μεγαλύτερο πρόβλημα έχει να κάνει με την τεράστια πτώση του διαφημιστικού τζίρου και κυρίως από τον χώρο του αυτοκινήτου, ενώ οι μειωμένες πωλήσεις δεν βοηθούν την κατάσταση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι πωλήσεις των «4 Τροχών». Τον Αύγουστο του 2005 είχαν πωληθεί 32.384 τεύχη, τον ίδιο μήνα του 2008 οι πωλήσεις ήταν 20.898 τεύχη, ενώ τον περασμένο Αύγουστο οι πωλήσεις άγγιξαν τις 9.800.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης