Η «μάστιγα» με τα ηλεκτρικά Pick-ups. Θα μπαίνουν και στο νερό; 

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2021, 16:30
Η «μάστιγα» με τα ηλεκτρικά Pick-ups. Θα μπαίνουν και στο νερό; 

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αντίστροφη μέτρηση για το μονοπώλιο των ηλεκτρικών έχει ξεκινήσει και μπορεί να γράφουμε και να διαβάζουμε συνεχώς για τα mainstream μοντέλα, όμως υπάρχει και μία ακόμη κατηγορία. Τα Pick-ups ή αλλιώς «αγροτικά» είναι και αυτά με τη σειρά τους υποχρεωμένα να πουν αντίο στα πετρελαιοκίνητα μοτέρ και να μπουν στην πρίζα.

Την αρχή (και τι αρχή με 1.27 εκατομμύρια προπαραγγελίες) έκανε το Cybertruck της Tesla το οποίο έφερε μία διαφορετική άποψη με την εμφάνιση και την τεχνολογία του. Σταδιακά όμως βλέπουμε ολοένα περισσότερες εταιρίες να παρουσιάζουν είτε εξηλεκτρισμένα Pick-Ups είτε αμιγώς ηλεκτρικά, θέλοντας να εξοικειώσουν το κοινό με τη νέα πραγματικότητα. 

Ford F-150 lighting με 571 άλογα, EF1-T 440 ίππων 482χλμ. αυτονομίας, κινέζικα μοντέλα με άδεια για χρήση αποκλειστικά στο χώμα και…29 άλογα.  Τα ερωτήματα όμως παραμένουν. 
Ένα ηλεκτρικό Pick-up μπορεί να φορτωθεί και να ρυμουλκήσει;
Ένα αγροτικό οφείλει να έχει μεγάλο χώρο φόρτωσης αλλά και να είναι σε θέση να ρυμουλκεί έναν και δύο τόνους. Σίγουρα ένα ηλεκτρικό όχημα έχει τρομερή δύναμη, όμως τι γίνεται με την μπαταρία; Οι αυτονομίες υπολογίζονται σχεδόν σε τέλειες συνθήκες και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια την κατανάλωση σε κάθε ειδική περίσταση. Παράλληλα τίθεται και το θέμα του νερού! Πόσο σίγουρος νιώθει ένας οδηγός να «βουτήξει» στα νερά με ένα αυτοκίνητο γεμάτο μπαταρίες. 

Μπορεί να είναι εντυπωσιακό το 0-100 σε 5δευτ. για ένα αγροτικό, όμως δεν είναι νούμερο που εξυπηρετεί και λύνει τα χέρια ενός επαγγελματία. Εσείς τι πιστεύετε;
 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2021, 16:30