Η αγορά του αυτοκινήτου έχει πέσει δραματικά με αποτέλεσμα εκατοντάδες επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και να οδηγούνται σε κλείσιμο. Αν και το θέμα είναι γνωστό, η Πολιτεία συνεχίζει να έχει την ψευδαίσθηση ότι… λεφτά υπάρχουν στον κλάδο, που αξίζει να σημειώσουμε ότι αριθμεί πάνω από 30.000 απώλειες σε εργατικό δυναμικό.

Δεν χρειάζεται να γράψουμε περισσότερα αφού τα διαβάζετε σχεδόν καθημερινά σε δημοσιευμένα άρθρα και αφορούν τις πωλήσεις, όπου απλά ο… πάτος δεν έχει ακόμα βρεθεί. Κοιτάζοντας τις πωλήσεις που δημοσιεύει ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου) ρίξαμε μία ματιά στη μάρκα Mazda. Μία εταιρεία με πολύ δυνατό όνομα στην ελληνική αγορά και με φανατικούς πελάτες οι οποίοι γνωρίζουν πως αγοράζουν ένα ποιοτικό και αξιόπιστο προϊόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Mazda 6 δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα

Χαρακτηριστικό της μάρκας στη χώρα μας είναι οι πωλήσεις της που δυστυχώς δεν πάνε καθόλου καλά. Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία, μόνο το μήνα Ιανουάριο ταξινομήθηκε ένα (καλά διαβάσατε) αυτοκίνητο της Mazda. Αξίζει να συγκρίνουμε το νούμερο αυτό με προηγούμενες χρονιές για να διαπιστώσουμε και το μέγεθος του προβλήματος στον κλάδο. Έτσι, το 2010 οι πωλήσεις της Mazda στην Ελλάδα έφταναν (μόνο για τον Ιανουάριο) τις 439 μονάδες, το 2008 τις 1.038 ενώ το 2006 οι επίσημες ταξινομήσεις ήταν 1.081! Από 1.000 λοιπόν και κάτι πωλήσεις, η εταιρεία έπεσε στη… μία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο σοβαρό αυτό θέμα δεν χρειάζονται συστάσεις ή σχολιασμοί αφού ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Αρκεί να σκεφτεί τα δεκάδες καταστήματα αλλά και τους εκατοντάδες υπαλλήλους των εταιρειών που συνεργάζονται με την Mazda και θα καταλάβουν το τεράστιο μέγεθος του προβλήματος.

Χαρακτηριστικό επίσης παράδειγμα, η θέση της εταιρεία να μην προχωρήσει σε εισαγωγή νέων μοντέλων όπως είναι το CX-5 και «6» αφού είναι διαθέσιμα με κινητήρες 2.0 λίτρων και πάνω, που σημαίνει ότι στην Ελλάδα με τους δεκάδες φόρους απλά δεν θα είχαν νόημα ύπαρξης…

Το νέο Mazda CX-5 δεν θα εισαχθεί επειδή ο βασικός κινητήρας θα είναι 2.0 λίτρων…


Πωλήσεις Mazda (μήνας Ιανουάριος)
2013 (1)
2012 (37)
2011 (73)
2010 (439)
2009 (619)
2008 (1.038)
2007 (515)
2006 (1.081)
2005 (927)
2004 (672)
*Πηγή: ΣΕΑΑ

Ακόμα και το διαχρονικό MX-5 δεν… πουλάει

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης