Θυμηθείτε, θα γίνουν ατυχήματα στην παραλιακή λεωφόρο στο Τροκαντερό

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022, 09:30
Θυμηθείτε, θα γίνουν ατυχήματα στην παραλιακή λεωφόρο στο Τροκαντερό

Η μελέτη με τις διαπλατύνσεις που έγιναν στην παραλιακή λεωφόρο στο ύψος του Τροκαντερό θεωρούνται καλές. Οι κριτικές από τους οδηγούς είναι άριστες.
Μόνο σε ένα σημείο κάτι δεν έχει μελετηθεί σωστά και -θυμηθείτε- θα γίνουν ατυχήματα. Όταν δεν υπάρχει κίνηση και οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες, εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος.

Αν παρακολουθήσετε το βίντεο θα διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι ο παράπλευρος δρόμος με τα αυτοκίνητα τα οποία κινούνται προς τον Πειραιά σε κάποια στιγμή είναι υποχρεωμένα να «χωθούν» στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας γιατί η δικιά τους ξαφνικά σταματάει.

Και το κακό δεν είναι μόνο ότι σταματάει απότομα. Το κακό είναι ότι η αριστερή λωρίδα που ενώνεται με τη μεσαία, είναι πάνω στο μέσον μιας παρατεταμένης στροφής. Πιο απλά, πρόκειται για ένα «τυφλό» σημείο που ξαφνιάζει όσους οδηγούς κινούνται γρήγορα.

Θα δείτε ότι ο κύριος με τον δευτερεύοντα δρόμο χωρίζονται με πλαστικά κολωνάκια. Ενδεχομένως το έργο ακόμη δεν έχει τελειώσει και τα κολωνάκια είναι προσωρινά τοποθετημένα. Όμως το πρόβλημα παραμένει και εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος ακόμη και από τους οδηγούς που βρίσκονται στην αριστερή λωρίδα του κεντρικού δρόμου. Γιατί αυτοί που έρχονται από τη βοηθητική λωρίδα αναγκάζονται να μπουν στην κύρια λωρίδα, αφού ο δικός δρόμος τελειώνει ξαφνικά.

Υπάρχει όμως και μια ακόμη λεπτομέρεια. Φανταστείτε δύο Ι.Χ. να κινούνται ταυτόχρονα στην αριστερή λωρίδα του κεντρικού δρόμου. Ξαφνικά πάνω στη στροφή δημιουργείται μια 3η λωρίδα από τα αριστερά. Αν οδηγός που ακολουθεί επιχειρήσει να κάνει προσπέραση  από αριστερά βλέποντας κενό δρόμο, θα πρέπει να ξαναμπεί δεξιά αφού ο δρόμος τελειώνει απότομα πάνω στη στροφή. Η διαγράμμιση κατά τη γνώμη μας δεν είναι σωστή. Οι οδηγοί μπερδεύονται και να είστε σίγουροι αν οι ταχύτητες κυρίως τις νυκτερινές ώρες είναι μεγαλύτερες σίγουρα θα γίνουν ατυχήματα. 

 

 

Το πιο παράξενο από όλα είναι ότι η σύνδεση του βοηθητικού δρόμου με την κύρια αρτηρία γίνεται από αριστερά, στη λωρίδα δηλαδή που τα αυτοκίνητα κινούνται γρηγορότερα και όχι από δεξιά όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο.

 

Περικλής Χαλάτσης

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2022, 09:52