Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το μεγάλο αγκάθι στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά και σε όσους κάνουν χρήση αυτοκινήτου είναι η υψηλή φορολογία. Από την 1η Ιουνίου 2016 ο τρόπος φορολόγησης άλλαξε και πλέον έχει γίνει κάπως Τα σημερινά τεκμήρια στα αυτοκίνητα δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα… και πιο δίκαιος ως προς την τελική τιμή του προϊόντος. Από την άλλη όμως και ενώ η τεχνολογία τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα ακόμα το ελληνικό Κράτος συνεχίζει να φορολογεί τον ιδιοκτήτη με βάση τον κυβισμό του οχήματος…
    
Την ώρα που έχει διορθωθεί κάπως το θέμα αντιμετώπισης των κυβικών και αφορά στην τιμή που φτάνει το προϊόν στον καταναλωτή, συνεχίζει να υφίσταται ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης. Επιπλέον τα τεκμήρια παραμένουν σε πολύ ψηλά επίπεδα και σε καμία περίπτωση δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα.

Ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) Γιώργος Βασιλάκης κάνει μεγάλη προσπάθεια για να αποδείξει το... αυτονόητο!

Τεκμήρια και φόρος
Τα δύο πολύ σημαντικά θέματα ενδέχεται να αλλάξουν και να μπουν σε σωστές βάσεις κάτι που έκανε Δηλώσεις με πάρα πολύ νόημα από τον Γιώργο Βασιλάκη που αφορούν χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων…γνωστό ο επιχειρηματίας Γιώργος Βασιλάκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) σε πρόσφατη ομιλία του κατά τη διάρκεια παρουσίασης νέου αυτοκινήτου (SEAT Ateca), τόνισε χαρακτηριστικά: «Έχουμε συμφωνήσει με την Κυβέρνηση να αλλάξουν τα τεκμήρια και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης. Θέλουμε ένα πιο απλό και δίκαιο σύστημα ταξινόμησης».

Με βάση τα παραπάνω φαίνεται πως κάτι πάει να γίνει το προσεχές χρονικό διάστημα. Ωστόσο ερωτηματικό παραμένει το πότε, καθώς έχει φανεί στο παρελθόν πως τα απλά πράγματα σε αυτή τη χώρα γίνονται συνήθως πιο δύσκολα.

Μήπως έφτασε η ώρα να αλλάξει το σύστημα φορολόγησης των αυτοκινήτων και να γίνει πιο δίκαιο;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης