Εντυπωσιακή μάχη έδωσαν οι Jari-Matti Latvala και Sebastien Ogier στο φημισμένο Ράλι Φινλανδίας, με τον πρώτο να πετυχαίνει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα και τον δεύτερο να «κλειδώνει» τον παγκόσμιο τίτλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δύο οδηγοί της VW Motorsport πετούσαν κυριολεκτικά με τα Polo R WRC στις ειδικές διαδρομές, προσφέροντας μοναδικό θέαμα. Για να καταλάβετε τι εννοούμε, ο Latvala έκανε νέο ρεκόρ ταχύτερου αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλι, με μέση ταχύτητα 125,44 χλμ/ώρα και ο Ogier ρεκόρ ταχύτερης ε.δ. με 135,25 χλμ/ώρα στην Power Stage.

Στη διάσημη ειδική διαδρομή Ouninpohja που έχει χαρακτηριστεί από τους οδηγούς ως «roller-coaster», καθώς εκτός από μεγάλη σε μήκος (34,39 χιλιόμετρα) είναι και απίστευτα γρήγορη, τα πληρώματα έδωσαν «τα ρέστα τους», σπάζοντας τα κοντέρ. Φυσικά, δεν έλειψαν οι έξοδοι και οι τούμπες, όπως αυτές των Andreas Mikkelsen και Robert Kubica.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Latvala κέρδισε με διαφορά 13 δευτερολέπτων, με τον Ogier να επικρατεί στην power stage και να παίρνει προβάδισμα 89 βαθμών στη γενική βαθμολογία. Με πέντε ράλι να απομένουν ο Γάλλος οδεύει ολοταχώς προς τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg της Citroen, ενώ τέταρτος ήταν ο Τhierry Neuville με Hyundai, παρά το σοβαρό ατύχημα που είχε στο shakedown. Εξαιρετικά τα πήγε η Skoda, κυριαρχώντας στην κατηγορία WRC2, με τον Esapekka Lappi να είναι 8ος και τον  Pontus Tidemand 9ος, ενώ ιδιώτης Lorenzo Bertelli μπήκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στην πρώτη δεκάδα.

Τα αποτελέσματα του Ράλι Φινλανδίας

1. Jari-Matti Latvala (Volkswagen Motorsport) 2:33:03.8
2. Sebastien Ogier (Volkswagen Motorsport) +13.7s
3. Mads Ostberg (Citroen Total Abu Dhabi WRT) +1m36.8s
4. Thierry Neuville (Hyundai Motorsport) +3m58.7s
5. Ott Tanak (M-Sport World Rally Team) +4m29.3s
6. Juho Hanninen (Ford) +4m44.3s
7. Martin Prokop (Jipocar Czech National Team Ford) +6m20.3s
8. Esapekka Lappi (Skoda Motorsport) +7m11.2s
9. Pontus Tidemand (Skoda Motorsport) +8m52.2s
10. Lorenzo Bertelli (FWRT s.r.l. Ford) +9m37.4s 


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης