Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Τηρώντας την οικογενειακή παράδοση,η Peugeot ΓΚΑΛΛΟ δεν θα μπορούσε να λείπει από το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έναν αγώνα που μετράει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από 8 χρόνια απουσίας, του μεγάλου αγώνα από τη χώρα μας,η ευκαιρία για επιστροφή σε μεγάλες αγωνιστικές στιγμές,δόθηκε.Η σχέση των Ελλήνων αγωνιζόμενων με τον Εθνικό μας αγώνα υπήρξε άρρηκτη. Και η  παρουσία των ελληνικών πληρωμάτων στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, που είναι ο 9ος γύρος του φετινού WRC,υπήρξε εντυπωσιακή. 

Με ένα ολοκαίνουριο Peugeot 208 Rally4, που έχει εξελιχθεί από την Peugeot Sport, θα δούμε στα μπάκετ του αγωνιστικού με το Νο.61 στις πόρτες ,τους Σάββα Λευκαδίτη και Κώστα Κόντο.Στόχος του πληρώματος είναι να φέρει το προσθιοκίνητο Peugeot 208 Rally4 σε μια καλή θέση στον τερματισμό. 

Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η «Cosmote 5G Athens Stage». Την τελευταία ημέρα (Κυριακή) θα γίνει σε μια περιοχή κοντά στα Φουρνά, η ειδική διαδρομή του Ταρζάν που θα καλυφθεί τηλεοπτικά. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου στη Λαμία,έπειτα από 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 292,19 αγωνιστικών χιλιομέτρων. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλευρό των Σάββα Λευκαδίτη και Κώστα Κόντο που θα δώσει μάχη στην άτυπη κατάταξη των δικίνητων αυτοκινήτων, της κλάσης RC4, βρίσκονται οι εταιρείες Αναγνώστου Φυτοχώματα, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG), Lotos Oil και Cafe 25 seconds Vari. Χορηγός επικοινωνίας είναι οι «4ΤΡΟΧΟΙ», περιοδικό με ιστορία 50 ετών στην καρδιά της αυτοκίνησης και του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. 

Ομάδα: Peugeot ΓΚΑΛΛΟ Α.Ε.
Πλήρωμα: Σάββας Λευκαδίτης- Κώστας Κόντος
Αυτοκίνητο: Peugeot 208 Rally4
Team Manager: Βαγγέλης Γκάλλο
Τεχνική υποστήριξη : EMC Motorsport, Λευκαδίτης Motorsport
Μηχανικοί : Κώστας Σπύρου, Νίκος Λευκαδίτης, Δημήτρης Λευκαδίτης, Δημήτρης Λούκας, Θοδωρής Κούλης, Θανάσης Μπούτσικος, Στέλιος Παντελάκης

Πλήρωμα
Οδηγός: Σάββας Λευκαδίτης

Ημερομηνία γέννησης: 23 Σεπτεμβρίου 1980
Πρώτος αγώνας : Ολυμπιακό Ράλι 2004
Κυριότερες διακρίσεις : Πρωταθλητής Ελλάδος F2 2013, Πρωταθλητής Ελλάδος Χώματος F2 2012, Κυπελλούχος Ελλάδος κλάσης Α/6 2013
Συμμετοχές στο Ακρόπολις : 7 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018) 

Σάββας Λευκαδίτης: “Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μέρος της επιστροφής του Ράλι Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο αγώνα,στο πλαίσιο του WRC, είναι όνειρο για κάθε Έλληνα οδηγό και προσωπικά, δεν αποτελώ εξαίρεση. Νιώθω ακόμη ιδιαίτερη χαρά και ευθύνη, καθώς μαζί με τον συνοδηγό μου Κώστα Κόντο, θα οδηγήσουμε για πρώτη φορά το νέο 208 Rally4 της Peugeot ΓΚΑΛΛΟ. Αυτό από μόνο του είναι μια ξεχωριστή πρόκληση, αφού ακόμη δεν έχουμε μεγάλη εξοικείωση με το αυτοκίνητο. Ωστόσο, προετοιμαζόμαστε εντατικά, για να είμαστε πανέτοιμοι σε αυτό το μεγάλο ραντεβού. Στόχος μας για το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, είναι να κινηθούμε όσο ταχύτερα γίνεται, να ευχαριστηθούμε τον ξεχωριστό αυτό αγώνα και να φτάσουμε στη ράμπα του τερματισμού, έχοντας ικανοποιήσει εαυτούς, τους συνεργάτες μας και τους θεατές. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας Αναγνώστου Φυτοχώματα, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG), Lotos Oil, Cafe 25 seconds Vari καθώς και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ, με το οποίο έχω ξεχωριστή σχέση λόγω της συμμετοχής μου στον θεσμό “Γίνε Πρωταθλητής”.

Συνοδηγός : Κώστας Κόντος
Ημερομηνία γέννησης : 30 Ιανουαρίου 1962
Πρώτος αγώνας : Γύρος Πελοποννήσου 1984
Κυριότερες διακρίσεις : Κυπελλούχος Χώματος 2017, Κυπελλούχος Ασφάλτου κλάσης Α/5 1996, Κυπελλούχος Ράλι κλάσης Α/5 2001
Συμμετοχές στο Ακρόπολις : 9 (1987, 2000, 2005, 2006, 2011, 2012, 2013, 2017, 2018)

Κώστας Κόντος : “Όσα χρόνια και αν περάσουν, η συμμετοχή σε έναν αγώνα όπως το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή για όλους μας.Η επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είναι πολύ σημαντική και νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά που θα βιώσουμε “εκ των έσω” αυτή την ξεχωριστή εμπειρία. Σε αγωνιστικό επίπεδο, θα προσπαθήσουμε να εξοικειωθούμε όσο ταχύτερα γίνεται με το νέο μας αυτοκίνητο. Προφανώς το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας, όμως αυτό το γνωρίζουμε, οπότε θα προσπαθήσουμε να βρούμε το σημείο τομής, ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα χωρίς όμως να θυσιάσουμε μεγάλο μέρος από την ταχύτητά μας”.  

Αυτοκίνητο Peugeot 208 Rally4 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 3κύλινδρος 1,2 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος (τούρμπο)
Μέγιστη ισχύς : 208 ίπποι στις 5.450 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή : 290 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων : Σειριακό 5 σχέσεων της Sadev
Κίνηση : στους εμπρός τροχούς 
Ανάρτηση : Ρυθμιζόμενη τριών δρόμων
Φρένα : Αεριζόμενοι δίσκοι 283 χιλιοστών εμπρός, δίσκοι 290 χιλιοστών πίσω
Ελάχιστο βάρος: 1.080 κιλά (ελάχιστο) – 1.250 κιλά (με το πλήρωμα)
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης