Απογοήτευση και προβληματισμός επικρατεί στο στρατόπεδο της Ferrari μετά την άδοξη εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, έπειτα από το κλατάρισμα του ελαστικού της SF16-H.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Γερμανός οδηγός ο οποίος την Κυριακή 3 Ιουλίου γιόρτασε τα 29α γενέθλια του, είδε τον αγώνα του να ολοκληρώνεται πρόωρα στον 27ο γύρο, βάζοντας τέλος στις όποιες ελπίδες για μείωση της βαθμολογικής διαφοράς από τους Rosberg και Hamilton. Ο Vettel οδηγούσε το Grand Prix της Αυστρίας, έχοντας «φορέσει» μόνο την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.

Στόχος ήταν να κάνει όσους περισσότερους γύρους μπορούσε, ώστε να διεκδικήσει την καλύτερη δυνατή θέση στο τέλος. Την ώρα που περνούσε τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού άκουσε μια έκρηξη από το πίσω δεξί ελαστικό, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και κατέληξε στις μπαριέρες. Πολλοί θεώρησαν ότι πρόκειται για λάθος στρατηγική της Ferrari, ωστόσο, τα πρώτα αποτελέσματα της τηλεμετρίας έδειξαν ότι δεν υπήρχε κανένα σημάδι σημαντικής φθοράς, οι πιέσεις ήταν σωστές και η απόδοση ικανοποιητική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κλατάρισμα ήταν ξαφνικό, κάτι που επισήμαινε τόσο ο Vettel, όσο και επικεφαλής της ομάδας, Maurizio Arrivabene. Και οι δύο ανέφεραν ότι η έκρηξη ήρθε από το πουθενά και δεν δικαιολογείται από τα στοιχεία που είχαν εκείνη τη στιγμή. Μάλιστα, η Pirelli, παρότι αρχικά ανακοίνωσε μέσω του twitter ότι το κλατάρισμα οφείλεται σε συντρίμμια της πίστας, στη συνέχεια το απέσυρε από τον λογαριασμό της.

Η προμηθεύτρια εταιρεία ελαστικών έχει ξεκινήσει έρευνα σε συνεργασία με τη Ferrari, προκειμένου να βρουν που οφείλεται η αστοχία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης