Έπειτα από κάθε Grand Prix ή τις δοκιμές εξέλιξης, η ιταλική εταιρεία που προμηθεύει με ελαστικά τις ομάδες της F1 συγκεντρώνει τα χρησιμοποιημένα ελαστικά και τα μεταφέρει σε ένα εργοστάσιο στη Βρετανία.

Τα ελαστικά μεταφέρονται είτε μέσω εμπορικών αεροσκαφών, είτε με εμπορικά πλοία. Θρυμματίζονται και στη συνέχεια καίγονται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου στο Didcot του Oxfordshire, όπου ανακυκλώνονται χωρίς να ρυπαίνεται η ατμόσφαιρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από ένα GP, καταστρέφονται περίπου 560 ελαστικά. Λόγω της ακύρωσης του αγώνα της Αυστραλίας όμως στο εργοστάσιο μεταφέρθηκαν 1.800 ελαστικά, καθώς σε αυτά είχαν τοποθετηθεί οι ζάντες. Έτσι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε άλλο GP.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Mario Isola, όταν αφαιρεθούν οι ζάντες, ασκούνται πολύ μεγάλες πιέσεις. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορούν να μπουν εκ νέου στις ζάντες για λόγους ασφαλείας.

Αυτά που έχουν μεταφερθεί σε Μπαχρέιν και Βιετνάμ -από 1.800 σε κάθε χώρα- θα χρησιμοποιηθούν σε άλλα Grand Prix.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης