Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τον Αύγουστο του 2022, η Audi ανακοίνωσε τη πρόθεση της να ενταχθεί στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων για τη σεζόν 2026. Λίγους μήνες αργότερα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέληξε σε συμφωνία με τη Sauber, στην οποία μάλιστα απέκτησε και μειοψηφικό μερίδιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες, στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης στις 18 Απριλίου, η κοινοπραξία των δύο εταιριών θα παρουσιάσει ένα concept μονοθέσιο, ως μέρος του σχεδίου της εταιρείας να δημοσιεύσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την είσοδό της στην F1.

Σχετικά με το γιατί η εκδήλωση Auto Shanghai επιλέχθηκε ως ο χώρος για την επίδειξη του νέου πρωτότυπου αυτοκινήτου της F1, ο εκπρόσωπος της Audi είπε ότι η Κίνα αντιπροσωπεύει την ενιαία μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας και μία χώρα που έχει τεράστιους οπαδούς της F1. Επιπλέον, η μεταφορά του αυτοκινήτου στην Κίνα θα εκτιμηθεί από τους οπαδούς μετά από τις πολλαπλές ακυρώσεις του κινεζικού γκραν πρι που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορωνοϊού.

Αν και το 2026 είναι ακόμη μακριά, έχουν ήδη ανακοινωθεί δύο σημαντικές αλλαγές. Τα μονοθέσια της F1 θα λειτουργούν με εντελώς συνθετικό καύσιμο σε αντίθεση με σήμερα που η ανανεώσιμη αιθανόλη αντιπροσωπεύει μόνο το 10 τοις εκατό του συνολικού μείγματος. Παράλληλα όμως οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες V6 θα συνεχίσουν να λειτουργούν, αλλά η ηλεκτρική ισχύς θα αντιπροσωπεύει έως και το 50 τοις εκατό της συνολικής ιπποδύναμης. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche έχει επίσης εκφράσει ενδιαφέρον  να ενταχθεί στην F1, αλλά οι διαπραγματεύσεις με τη Red Bull απέτυχαν πέρυσι. Παρά την αποτυχία να καταλήξει σε συμφωνία με τη Red Bull, η Porsche δήλωσε τον Οκτώβριο του 2022 ότι εξακολουθεί να θέλει να συμμετάσχει στον μεγαλύτερο διαγωνισμό μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης