Έπειτα από 23 χρόνια ήρθε η ώρα της αλλαγής για το λογότυπο της F1. Οι νέοι ιδιοκτήτες του κορυφαίου σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού παρουσίασαν αμέσως μετά το τέλος του GP του Άμπου Ντάμπι το καινούργιο σήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Liberty Media παρουσίασε το λογότυπο σε ειδική τελετή, υποστηρίζοντας ότι στόχος δεν είναι να αλλάξουν τη Formula 1, αλλά να την εκμοντερνίσουν. Το νέο λογότυπο είναι πιο σύγχρονο στις ψηφιακές πλατφόρμες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί πιο εύκολα στα social media, όπως είπε ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας.

Από τη μεριά του, ο πρόεδρος της F1, Chase Carey, ανέφερε: «Κάθε μεγάλη αλλαγή φέρνει αντιδράσεις. Έχουμε πολλά σχέδια για το σπορ. Θέλουμε να φέρουμε επιπλέον ενέργεια και θεωρούμε ότι το νέο σήμα δείχνει πόσο συναρπαστική είναι η F1. Δεν θέλουμε να αλλάξουμε τη F1, αλλά να την εκμοντερνίσουμε και να τη βελτιώσουμε».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης