Έπειτα από τα επαναλαμβανόμενα συμβάντα στον αγώνα της περασμένης Κυριακής στο Silverstone, η Pirelli πραγματοποίησε έρευνα προκειμένου να δει που οφείλονται τα κλαταρίσματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το κλατάρισμα του εμπρός αριστερού ελαστικού στα μονοθέσια των Bottas, Sainz και Hamilton έχει αιτία. Αυτή είναι η μακρά χρήση του σετ και η πολύ έντονη καταπόνηση σε μία ιδιαίτερη απαιτητική πίστα.

Επίσης, λόγω του υψηλότερου ρυθμού των μονοθεσίων οι πιέσεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι τεράστιες. Έτσι, σε ένα κομμάτι 40 γύρων, όσο δηλαδή χρησιμοποιήθηκε το δεύτερο σετ, είναι λογικό να υπάρξει υπερβολική φθορά στα ελαστικά και ειδικά στο αριστερό, το οποίο είναι γνωστό ότι καταπονείται περισσότερο στο Silverstone.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, στο επόμενο Grand Prix που θα διεξαχθεί εκ νέου στη βρετανική πίστα αυτήν την Κυριακή, η πίεση αέρα στα ελαστικά θα αυξηθεί κατά 2psi μπροστά και 1psi πίσω.

Επίσης, ο κύριος Isola πρότεινε στις ομάδες να κάνουν δύο pit stop και όχι ένα όπως συνέβη στο προηγούμενο GP.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης