Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Κύμη πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 26-27 Σεπτεμβρίου ο τρίτος γύρος του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων, καθώς και ο διπλός αγώνας του Ενιαίου πρωταθλήματος που διεξάγεται με Skoda Fabia.

Είχε πολύ θέαμα ο αγώνας της Κύμης αλλά δυστυχώς οι θεατές δεν είχαν την ευκαιρία να τον παρακολουθήσουν από κοντά λόγω COVID-19.

Τι έγινε στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αγωνιστική δράση της Κυριακής ξεκίνησε με τον θεσμό του Ενιαίου, με τις μάχες να έχουν «ανάψει» από τις O  Γιάννης Χαραλαμπόπουλος κέρδισε και τους δύο αγώνες…χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Μεγάλος νικητής και των δύο γύρων καθώς μετρούσαν ως διαφορετικοί αγώνες, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με Skoda Fabia 1.2 Turbo.

Πίσω του βρέθηκε με ελάχιστη διαφορά και στους δύο γύρους ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης βρέθηκε στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο, ενώ ο Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην τρίτη θέση στον δεύτερο γύρο.

Το βάθρο των νικητών στο Ενιαίο πρωτάθλημα, όπου ο Χαραλαμπόπουλος κέρδισε και τους δύο αγώνες.

Άνετα ο Μπενής στη «Ν»

Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα της ομάδας Ν πήραν τη σκυτάλη, με τον Μηνά Μπενή με Mitsubishi Lancer EVO IX,να είναι ο μεγάλος νικητής, καθώς δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του όλο το διήμερο. Πίσω του βρέθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza 555.

Την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τους δύο πρωτοπόρους από πλευράς χρόνων.

Ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer EVO ήταν ο μεγάλος νικητής της κατηγορίας Ν.

Μάχη για δύο στην «Ε»

Στην ομάδα Α, απόλυτος κυρίαρχος ο Μιχάλης Ευθυμίου, με Ford Escort RS Cosworth, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του, όντας ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα.

Ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort RS Cosworth έκανε έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, ενώ την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο Βασίλειος Μπάτζανος.

Ο Μιχάλης Ευθυμίου επικράτησε στην Ε.

Κουρνιάτης στην «Ε»

Στην ομάδα Ε, ο Γεώργιος Κουρνιάτης με Ford Escort RS 2000 ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, όντας ο μεγάλος νικητής.

Ο Μπίμπικας Αθανάσιος με Vokswagen Golf GTi 2.0 16V, με ένα πολύ γρήγορο δεύτερο σκέλος, τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Δημήτρης Τσούργιαννης με Peugeot 106 Rallye.

Ο Γεώργιος Κουρνιάτης με Ford Escort RS 2000.

Πολύ γκάζι στη Formula Saloon

Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 O Σολδάτος κέρδισε και ο Mario πήρε  βαθμούς για το πρωτάθλημα…Turbo (κεντρική φωτογραφία) ήταν ο μεγάλος νικητής. Σημείωσε και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας τον Μάριο Ηλιόπουλο Ford Focus RS, στη δεύτερη θέση.

Ο πρωταθλητής δεν μπόρεσε να κινηθεί στον ίδιο ρυθμό με τις επιδόσεις στις χρονομετρημένες δοκιμές, παρ΄ όλα αυτά κατάφερε να συγκεντρώσει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο Πασχάλης Χατζημάρκος Mitsubishi EVO IX συμπλήρωσε το βάθρο της πολύ ανταγωνιστικής Formula Saloon.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος τερμάτισε δεύτερος στη Formula Saloon.

Τσαγγαράς στα Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ο Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400 πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και στα δύο σκέλη, κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS 2000 τερμάτισε στη δεύτερη θέση, με τον Γεώργιο Μαγγίδα Ford Escort RS 2000 να συμπληρώνει την τριάδα.

 

Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την Ανάβαση Κύμης πατήστε ΕΔΩ

 

Ο Λεωνίδας Τσαγγαράς Opel Ascona 400.

 

Η Κύμη είναι μία ανάβαση με πολλές και κλειστές στροφές αλλά προσφέρει θέαμα.

 

Ο Γιάννης Κάτσικας με Ford Escort MK2 RS 2000.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης