Οι... "Σόιμπλε" του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015, 14:45
Οι... "Σόιμπλε" του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Πλήρωνε και άλλο... κορόιδο οδηγέ αγώνων. Ο μόνιμος αιμοδότης του μηχανοκίνητου αθλητισμού τόσα χρόνια, τελικά αυτό που εισπράττει, είναι η πλήρη απαξίωση από αυτούς που θέλουν να διατηρούν τη θέση τους σε μία καρέκλα.

Τα έχω γράψει παλαιότερα για την ΕΛΠΑ, ωστόσο η διαφορά ήταν πως η συγκεκριμένη λέσχη ήταν και Οι υπεύθυνοι της ΟΜΑΕ έχουν βρει λύση στη χασούρα (να μας πουν γιατί δημιουργήθηκε) αρμέγοντας λίγο παραπάνω την... αγελάδα παραμένει μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει καθώς η ομοσπονδία αυτοκινήτου (ΟΜΑΕ) είναι... ομοσπονδία και αναγνωρισμένη από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Με λίγα λόγια θα πρέπει να κοιτάζει το συμφέρον των αθλητών της. Δυστυχώς όμως και αποδεδειγμένα πλέον, ισχύει το αντίθετο. Αλλαγές βλέπουμε εις βάρος των αθλητών, ενώ και από πλευράς ποιότητας έχουμε αρχίσει την κατρακύλα. Κατά τα άλλα κάποιοι νομίζουν ότι πάμε μπροστά αλλά μάλλον δεν ξέρουν από ποια πλευρά κοιτάζουν...

Και 10 και 80 ευρώ... Λέτε να έχει και συνέχεια;
Θα αναφερθώ σε συγκεκριμένα γεγονότα και ο καθένας, ακόμα και ο απλά σκεπτόμενος θεατής, ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Ήδη η νέα ΟΜΑΕ έχει ανακοινώσει πως θα αυξήσει το παράβολο συμμετοχής στους αγώνες κατά 10 ευρώ. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως θα βάλει στα ταμεία της πάνω από 60.000 ευρώ.

Οι οδηγοί ετοιμάζουν εξέγερση αντιδρώντας στην τακτική του «αποφασίζω και διατάσσω» Με λίγα λόγια πρόκειται για τον... ΕΝΦΙΑ του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα αυξηθεί καθώς οι... Σόιμπλε της ΟΜΑΕ δεν μένουν με τίποτα ικανοποιημένοι. Χτύπησαν λοιπόν με νέα ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση αλλά και πλήθος συζητήσεων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Συγκεκριμένα και βλέποντας ότι τα χρήματα από το ταμείο μειώνονται (πριν από λίγους μήνες είχε 300.000 ευρώ) αποφάσισαν πως θα πρέπει να καταγράψουν από την αρχή όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η κίνηση σαν κίνηση ακούγεται καλή για να γνωρίζουμε όλοι τι γίνεται στην Ελλάδα. Ωστόσο, για να γίνει αυτό θα πρέπει και πάλι οι... φορολογούμενοι αθλητές να πληρώσουν ένα νέο... φόρο, καταβάλλοντας από 30 έως 80 ευρώ έκαστος!!!

Το πρώτο χαράτσι στοχεύει σε 60.000 με 70.00 ευρώ

Μήπως θέλουν να καλύψουν κάτι;
Καθαρά εισπρακτικό το μέτρο, καθώς αν αναλογιστούμε πως στην Ελλάδα υπάρχουν (χοντρικά) 2.000 αγωνιστικά αυτοκίνητα τότε μιλάμε για 100.000 ευρώ στα ταμεία. Καθόλου άσχημα. Αν προσθέσουμε και τα 60.000- 70.000 ευρώ από το 10ευρω των συμμετοχών τότε μάλλον κάποια τρύπα (μήπως ξέρουμε ποια είναι;) θα καλύψουν.

Έβαλαν.. ΕΝΦΙΑ θέλουν και νέους φόρους.. Γίνεται; Οι κινήσεις ανθρώπων της ΟΜΑΕ μόνο δυσαρέσκεια και καχυποψία προκαλούν καθώς δεν είναι τα 10 ή 50 ευρώ που θα πρέπει να πληρώσει ένας οδηγός ο οποίος ξοδεύει μία περιουσία. Το ζητούμενο είναι η χρονική περίοδος αλλά και ο τρόπος που θυμίζουν χωρίς υπερβολή, τακτική Σόιμπλε ή αν προτιμάτε Ντάισενμπλουμ (που είναι και της μόδας).

Θα αυξηθεί η τιμή της... ντομάτας;
Έτσι πάντως όπως πάει το έργο και βλέποντας ότι η αγελάδα (οι αγωνιζόμενοι δηλαδή) έχει... αδυνατίσει σε μεγάλο βαθμό προβλέπω ή να αυξάνεται η τιμή της... ντομάτας ή κάποιοι να φεύγουν νύχτα...

Από την άλλη το συνδικαλιστικό όργανο των οδηγών τι κάνει; Τα σωματεία - μέλη της ΟΜΑΕ πώς αντιδρούν στα χαράτσια που σοφίζονται οι εγκέφαλοι της ΟΜΑΕ; Γιατί δεν παίρνουν θέση και γιατί όλοι σιωπούν περιοριζόμενοι μόνο στα σχόλια που κάνουν σε social media χωρίς φυσικά να αντιδρούν επίσημα; 

Όπως και να ΄χει, ζημιωμένοι ΚΑΙ ΠΑΛΙ βγαίνουν οι οδηγοί και φυσικά οι θεατές...





Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015, 14:45