Με γοργούς ρυθμούς προχωρά το πρόγραμμα εξέλιξης του Corsa-e Rally, καθώς το 2020 θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις των οχημάτων σε πελάτες και ιδιωτικές ομάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της Opel, Jörg Schrott, δύο ηλεκτρικά οχήματα δοκιμάζονται αυτήν την περίοδο στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen. Αμφότερα, καλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα ώστε οι μηχανικοί να συγκεντρώσουν δεδομένα και να κάνουν τις απαραίτητες αξιολογήσεις σε πραγματικές συνθήκες.

Τον Ιανουάριο θα γίνει το σετάρισμα του πλαισίου και θα ξεκινήσουν οι προσομοιώσεις σε πραγματικές ειδικές διαδρομές. Το αγωνιστικό όχημα έχει την ίδια μπαταρία 50kWh με το αυτοκίνητο παραγωγής και αυτονομία 337 χιλιομέτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας (rain mode, competition mode, eco mode), με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Το κέντρο βάρους του Corsa-e Rally είναι χαμηλότερο σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής και η κατανομή βάρους βελτιωμένη.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της εξέλιξης, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών. Αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες το καλοκαίρι.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης