Ηλεκτρικό rally car από τη Skoda με 354 ίππους

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2021, 14:35
Ηλεκτρικό rally car από τη Skoda με 354 ίππους

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Είναι πιο ισχυρό από το άκρως επιτυχημένο Fabia Rally2 και σαφώς ταχύτερο. Τροφοδοτείται από ένα προηγμένο ηλεκτρικό σύνολο και πρόσφατα έλαβε ομολογκασιόν από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτων AMF (ÖAMTC). Η Fabia είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό της κατηγορίας Rally2.

To πρωτότυπο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι RE-X1 Kreisel εξελίχθηκε από τη Skoda Motorsport σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία ηλεκτροκίνησης Kreisel Electric, την Baumschlager Rallye & Racing που υποστηρίζει αγωνιστικές συμμετοχές και τη Skoda Αυστρίας.

Βασισμένο στο αμάξωμα μιας Fabia Rally2 evo, το πρωτότυπο τροφοδοτείται από ένα σύστημα σε τάση 860 V. Το αγωνιστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πήρε ομολογκασιόν από την ομοσπονδίας AMF (ÖAMTC) και θα ντεμπουτάρει στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας μέσα στον μήνα!

 

Μέσα στον Ιούλιο θα τρέξει σε αγώνα

Η Kreisel Electric είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προμήθεια της νέας, υβριδικής τεχνολογίας της γενιάς 2022 World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC). Η συνεργασία με τη Skoda Motorsport προέκυψε από την ανάγκη εξέλιξης ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι. Η επιλογή της Fabia Rally2 ως αρχική βάση ήταν μονόδρομος, καθώς πρόκειται για το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως της κατηγορίας Rally2.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας Kreisel Electric αποδίδει μέγιστη ισχύ 354 ίππων (260 kW) και μέγιστη ροπή 600 Nm σε σύγκριση με 291 PS (214 kW) και 425 Nm του στάνταρ turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου του Rally2 evo.

Εκτός από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο βασίζεται στη Fabia με κάποιες τροποποιήσεις, όπως, για παράδειγμα, στην ανάρτηση, για να υποδεχθεί την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, τάσης 860 Volt. Για βέλτιστη απόδοση, το μπλοκ μπαταρίας τοποθετείται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από τη Shell E-Fluids. Η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, που ονομάζεται CHIMERO, με δυνατότητα λειτουργίας έως 200 kW, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων.

 

Το πρώτο πλαίσιο που κατασκευάστηκε από τη Skoda Motorsport είναι σε ασφάλτινες προδιαγραφές. Όμως η Baumschlager Rallye & Racin, έχει ήδη αρχίσει δοκιμές του RE-X1 Kreisel σε χωμάτινες επιφάνειες, με τον πρώτο αγώνα, στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας, να είναι προγραμματισμένος μέσα στον Ιούλιο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του ανανεωμένου Skoda Kodiaq

Στόχος της Skoda να μπει στο Top5 των κατασκευαστών της Ευρώπης

Το νέο Skoda Enyaq iV μάς άφησε έκπληκτους

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2021, 14:35