0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, συνολική ενεργειακή απόδοση άνω του 95%, άριστη αεροδυναμική και νέα κεντρική μονάδα MGU05 που έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από την Audi. Αυτή είναι η ταυτότητα του e-tron FE07, του ηλεκτρικού αγωνιστικού μονοθεσίου που θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E του 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H γερμανική εταιρεία λαμβάνει μέρος στη Formula E από την έναρξη του θεσμού. Στην έβδομη σεζόν, το ηλεκτρικό μονοθέσιο διαθέτει κινητήριο σύστημα που έχει αναπτυχθεί in-house, από την Audi Sport. Η κεντρική του μονάδα είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης μίας ταχύτητας με εσωτερικό ρότορα, εξωτερικούς μαγνήτες, πολύ αποδοτικό σύστημα ψύξης και έξι ηλεκτρικές φάσεις. Χάρη στα πιο ελαφρά υλικά και την έξυπνη ενσωμάτωση των επιμέρους τμημάτων, οι μηχανικοί πέτυχαν η compact μονάδα να έχει βάρος μόλις 35 κιλά.

Οι εκτεταμένες δοκιμές και βελτιώσεις στο εργαστήριο, στις οποίες ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης πιέστηκε στα όριά του, είχαν ως αποτέλεσμα ένα συνολικό βαθμό απόδοσης άνω του 95%. Μία σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που παρέχει αντίστοιχη ισχύ 250 kW (340 PS), αποκαλύπτει το μέγεθος του επιτεύγματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οπτικά, το Audi e-tron FE07 του Lucas di Grassi και του René Rast είναι ανανεωμένο σχεδιαστικά, με το φωτεινό πορτοκαλί χρώμα και το πράσινο να κυριαρχούν.

Το μονοθέσιο θα κάνει ντεμπούτο στην πίστα της Βαλένθια, αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι την 1η Δεκεμβρίου και οι δώδεκα ομάδες θα κάνουν δοκιμές στο «Circuit Ricardo Tormo», πριν τα μονοθέσια και ο αγωνιστικός εξοπλισμός φορτωθούν για το ταξίδι τους στη Χιλή, για την έναρξη της σεζόν.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης