Η καινούρια Porsche 911 GT3 Cup δοκιμάστηκε σε πραγματικές συνθήκες αγώνα για πρώτη φορά στην πιστά της Nürburgring. Στην ίδια ακριβώς πίστα όπου γίνεται και το πρωτάθλημα Nürburgring Endurance Series (NLS)

Μετά από τέσσερις ώρες δοκιμές με τους Marco Holzer και Uwe Alzen και τη συμμέτοχη του υπεύθυνου Project Manager Jan Feldmann  στην πίστα των 24.458 μέτρων τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά. Και λογικό ήταν οι επικεφαλής της Porsche να «ανάψουν» το πράσινο φώς για τη συμμετοχή της 911 GT3 Cup στους αγώνες endurance

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την αρχή της σεζόν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πρωταγωνιστεί  στο πρωτάθλημα Porsche Mobil 1 Supercup, στο Nürburgring Endurance Series (NLS)  όπως και στα πρωταθλήματα  Porsche Carrera Cups στην Γερμανία, τη Γαλλία, στις Χώρες της Μπενελούξ, στη Βόρεια Αμερική και την Ασία .

Η βελτιωμένη 992 (911 GT3 Cup) έχει καινούριο σχεδιασμό στο αμάξωμα άλλες αεροδυναμικές ρυθμίσεις και αποδίδει 25 άλογα περισσότερα από την προηγούμενη έκδοση 991 (911 GT3 Cup).

Κρατηθείτε.Το νέο αγωνιστικό «όπλο» αποδίδει 510 άλογα ενώ εφοδιάζεται με συνθετικά καύσιμα που μειώνουν τους ρύπους ακόμη και κάτω από συνθήκες αγώνα. Είναι και οικονομικότερη στη λειτουργία αλλά και στη συντήρηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την πρώτη παραγωγή το 2021 με 160 μονάδες αναμένεται και μια δεύτερη με 300 αγωνίστηκα οχήματα.
Οι διαφορές της 992 με την 991. Συγκρίνοντας την με το προηγούμενο μοντέλο (991 GT3 CUP), η βελτιωμένη έκδοση έχει καλύτερη απόδοση αλλά και μεγαλύτερη αντοχή για μεγάλης διάρκειας αγώνες. 

Οι σχεδιαστές άλλαξαν τα φτερά και έτσι διευκόλυναν το συνδυασμό στις ζάντες και τα ελαστικά για να πετύχουν καλύτερη πρόσφυση και οδηγική συμπεριφορά.‘Όσον αφορά τον πίσω άξονα, αυτός παραμένει ίδιος σε σχέση με την (991). 

Αλλαγές έγιναν στο μπροστινό μέρος ο οποίος πλέον διαθέτει διπλά αγωνιστικά ψαλίδια πανομοιότυπα της 911 RSR που θεωρείται μέχρι τώρα, το κυρίαρχο αγωνιστικό μοντέλο της Porsche.
Αναβαθμισμένα είναι και τα φώτα που κάνουν την νύχτα μέρα κυρίως για αγώνες 24 ωρών. Η καινούρια 992 έχει καλύτερο σύστημα ψύξης και ρυθμίσεις για χαμηλότερη κατανάλωση.

Εσωτερικά 
Το νέο «πιλοτήριο» της Porche 911 GT3 Cup είναι εξαιρετικό, το τιμόνι (motorsport) είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα ενώ από την τελευταία γενιά οθόνη 10.3 ιντσών ειδικών προδιαγραφών ο οδηγός ενημερώνεται για κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου. Οι ενημερώσεις αυτές είναι ιδιαίτερα χρήσιμες κυρίως σε αγώνες μεγάλης διάρκειας.

O Marco Holzer, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό της καινούριας GT3 CUP  δήλωσε ότι η νέα έκδοση είναι εξαιρετικά γρήγορη, με καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα. Το σημαντικό είναι ότι δεν προβληματίζεται ο οδηγός όταν τρέχει στον αγώνα και δεν αντιμετωπίζει –τουλάχιστον μέχρι σήμερα- αναπάντεχες εκπλήξεις.

O Marco Holzer δεν έκρυψε το θαυμασμό του τόσο για τον καινούριο σχεδιασμό όσο και την τεράστια αεροτομή. 
Συμπληρώνει λέγοντας  ότι παρότι γνωρίζει όλη την σειρά CUP της Porsche 
Ο  Uwe Alzen είπε ότι το νέο μοντέλο έχει ακόμα περισσότερο  την αίσθηση  ενός αγωνιστικού και του θυμίζει την 911 GT3 R

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης