Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στην ιστορία της αυτοκίνησης, η τοποθέτηση έξι τροχών σε ένα όχημα έχει γίνει πράξη αρκετές φορές, με περισσότερο πειραματικό χαρακτήρα, παρά πρακτικό. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση της εργοστασιακής Mercedes Benz G63 AMG 6X6, ένα επιβλητικό SUV το οποίο διαθέτει δύο ζευγάρια τροχών στον πίσω άξονα μαζί με ένα θηριώδη μοτέρ 536 ίππων, έτοιμο για τα πιο δύσβατα μονοπάτια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα και το Tyrrell P34, ήταν μία ιδιότυπη φόρμουλα στην οποία τοποθετήθηκαν διπλές (μικρότερων διαστάσεων) εμπρός ρόδες, όμως μετά από έναν χρόνο, αποσύρθηκε, παρά τα εντυπωσιακά νούμερα που κατέγραφε στην πίστα.
Οι Ιταλοί το έκαναν πράξη με ένα εξάτροχο supercar
Ο λόγος για το Covini C6W, ένα ιταλικό διθέσιο ανοικτό supercar το οποίο είχε ως αρχική έμπνευση το Tyrell P34 που αναφέραμε προηγουμένως. Η ιδέα του συγκεκριμένου project ξεκίνησε το 1974, όμως έμεινε στα χαρτιά αρχικά, λόγω της τεράστιας έλλειψης ελαστικών χαμηλού προφίλ εκείνη την εποχή. Εν τέλει έγινε πραγματικότητα το 2004 και μία χρονιά αργότερα παρουσιάστηκε και επίσημα ως πρωτότυπο σε διεθνή έκθεση αυτοκινήτου. 


Με V8 κινητήρα και 299χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Επιπλέον ρόδες σημαίνει, επιπλέον επιφάνεια ελαστικού άρα και επιπλέον πρόσφυση, κάτι που επιτρέπει στα νούμερα των επιδόσεων να έρθουν ακόμα πιο εύκολα και γρήγορα. Καρδιά του πραγματικά παγκόσμια πρωτότυπου αυτού συνόλου είναι ένα V8 κινητήρας 4.2λτ. ο οποίος αποδίδει 440 ίππους και 470 Nm ροπής. Το σύνολο ζυγίζει 1.150 κιλά ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Το μηχανολογικό κομμάτι ανέλαβε η Audi ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Όσοι είχαν την τύχη να το οδηγήσουν ή ακόμα και να το αποκτήσουν αναφέρουν πως έχει από τα καλύτερα φρένα που έχουν δει ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα στα αναλώσιμα δεν συμφέρει, όμως η μοναδικότητα του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Θα το οδηγούσατε;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης