Η βασική συντήρηση, οι τυπικοί έλεγχοι και ο καθαρισμός, αποτελούν το Α και το Ω για την απρόσκοπτη λειτουργία των αυτοκινήτων. Επίσης, ελέγχουμε συχνά τα λάδια του κινητήρα και τα αλλάζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ειδάλλως, το πιο πιθανό είναι να κολλήσει το μοτέρ, όπως στην περίπτωση του συγκεκριμένου Audi TT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, ο ιδιοκτήτης του γερμανικού sport car, ξεπέρασε κάθε όριο, καθώς όχι μόνο δεν το πήγαινε στο συνεργείο για το απαραίτητο service, αλλά το άφησε με τα ίδια λάδια για 134.000 χιλιόμετρα. Όταν αποφάσισε να το πάει, ήταν ήδη αργά, με τους μηχανικούς να μένουν άναυδοι μπροστά στο θέαμα που αντίκρισαν.

Ο V6 3.2 κινητήρας ήταν σε άθλια κατάσταση, έχοντας υποστεί εκτεταμένες βλάβες. Δεν γνωρίζουμε τι είπαν οι μηχανικοί στον απίστευτο κάτοχο, αλλά το πιθανότερο είναι πως διασκέδασαν αρκετά μαζί του και φυσικά του πρότειναν να τοποθετήσει καινούργιο μοτέρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης