Η Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για το αγωνιστικό της πρωτότυπο Le Mans για το 2022. Πρόκειται για ένα… τέρας 938 ίππων το οποίο χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία στον κινητήρα με high end λύσεις και απίστευτα χαμηλό βάρος.

Ο κινητήρας βενζίνης είναι ένας V6 2,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος ο οποίος αποδίδει 671 ίππους και ζυγίζει Τεχνολογία αιχμής σε όλα τα επίπεδα… μόλις 165 κιλά! Αν θέλουμε να τον συγκρίνουμε μπορούμε μόνο με εκείνον της Formula 1 ο οποίος ζυγίζει 150 κιλά. Στο κομμάτι του ηλεκτρικού κινητήρα έχουμε ένα σύνολο το οποίο αποδίδει 268 ίππους και δίνει κίνηση στον εμπρός άξονα με τις μπαταρίες των 900Volt να βρίσκονται στο κέντρο του αυτοκινήτου, ανάμεσα στον οδηγό και τον κινητήρα V6 και κάτω από το ρεζερβουάρ καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι λεπτομέρειες είναι εκπληκτικές στην περίπτωση του "γυμνού" Peugeot

Εξελιγμένο σύστημα Brake-by-Wire

Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν πριν τον αγώνα και κατά τη διάρκεια ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας αναλαμβάνει τη φόρτιση εν κινήσει. Με τη διαδικασία φρεναρίσματος ένα σύστημα brake-by-wire φορτίζει τις μπαταρίες και δίνει ζωή στον ηλεκτροκινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το... λιοντάρι κρύβεται μέσα στην ECU του αγωνιστικού της Peugeot

Περιορισμός ισχύς στους 671 ίππους

Το σύνολο της ισχύς φτάνει τους 938 ίππους, αλλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance μέγιστη Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούςεπιτρεπόμενη ισχύς είναι οι 671 ίπποι, έτσι ο κινητήρας βενζίνης είναι περιορισμένος στους 402 ίππους. Την υπόλοιπη ισχύ αναλαμβάνει να την δώσει ο ηλεκτροκινητήρας. Μόλις πέσει η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος τότε ο βενζινοκινητήρας διοχετεύει περισσότερη ισχύ για να έχει πάντα τη μέγιστη δύναμη το αυτοκίνητο.

Ο ηλεκτροκινητήρας επεμβαίνει μόνο όταν το όχημα ξεπερνάει τα 120Km/h για να μην έχουν τεράστια διαφορά πρόσφυσης λόγω τετρακίνησης σε σχέση με τα πισωκίνητα αγωνιστικά της κατηγορίας LMDh.

 

Από όποια μεριά κι αν το κοιτάξεις είναι... κακό!

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης