Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η ηλιόλουστη Παρασκευή 22 Οκτωβρίου με βρήκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για… ηλεκτρικό σκοπό. Η Είμαστε πολύ πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση από ότι νομίζουμε, ακόμα και στους δύο τροχούς!BMW Motorrad Hellas και η BMW Hellas είχαν προγραμματίσει να παρουσιάσουν στον ειδικό Τύπο της Ελλάδας δύο σημαντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ένα επίσης πολύ σημαντικό ηλεκτρικό scooter, το CE-04. Υπό το βλέμμα του Προέδρου της BMW Hellas Andreas Sieben και του πάντα φιλόξενου Γιάννη Δουλγερίδη, Διευθυντή της BMW Motorrad Hellas, είχαμε την ευκαιρία για πρώτη φορά να δούμε και να αγγίξουμε από κοντά το ολοκαίνουριο scooter της εταιρίας το οποίο μας έχει απασχολήσει αρκετά τους τελευταίους έξι μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού ολοκληρώθηκε η πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων i4 και iX της BMW σειρά πήρε ο κος Δουλγερίδης για να μας ξεναγήσει στον κόσμο του πολύ πρωτοποριακού CE-04. Πριν ξεκινήσουμε όμως με το scooter νομίζω ότι πρέπει να αναφέρω το πόσο μπροστά έχει προχωρήσει η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης στο αυτοκίνητο. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό μπορώ να πω ότι αυτές οι τεχνολογίες των τωρινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα τις δούμε το λιγότερο σε 3-4 χρόνια στις μοτοσικλέτες, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αφού το αυτοκίνητο θα κάνει την “βρώμικη” δουλειά να ανοίξει το δρόμο της τεχνολογίας και απλά η μοτοσικλέτα θα βρει έτοιμο έδαφος να πατήσει για να εξελιχθεί σε αυτόν τον τομέα.

LED φωτιστικά σώματα με φωτισμό Welcome και Goodbye.

Το CE-04 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, λευκό (Basic) και γκρι (Avantgarde)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πίσω στο CE-04 όμως το οποίο είναι το ένα από τα δύο που έχουν κατασκευαστεί μέχρι στιγμής σε όλη την Η BMW έχει εξελίξει και ειδική σειρά ρουχισμού για το CE-04 με αιχμή του δόρατος το high tech παρκά τζάκετ Tokyo Connect GTX.Ευρώπη. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα που είχαμε την τύχη να δούμε από κοντά είναι μοντέλο προ-παραγωγής, ωστόσο οι άνθρωποι της BMW μας επισήμαναν ότι θα είναι ακριβώς ίδιο με το τελικό προϊόν. Σχεδιαστικά το CE-04 δεν μοιάζει με τίποτε άλλο έχουμε συναντήσει μέχρι τώρα. Είναι μακρύ, χαμηλό και παρότι το εμπρός μέρος θυμίζει λίγο τη σειρά C των scooter της BMW, από τη μέση και πίσω είναι άκρως πρωτοποριακό. Η επίπεδη σέλα είναι εκείνη που κλέβει την παράσταση, ενώ πολύ ξεχωριστή αίσθηση δίνει ο πίσω τροχός ο οποίος είναι… μόνος του, τραβηγμένος μακριά από τη σέλα.

Εκείνο που δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις είναι η τεράστια οθόνη 10,25 ιντσών την οποία συναντήσαμε και στα R18 και R1250RT, τα LED φωτιστικά σώματα, η θήκη για το καλώδιο φόρτισης η οποία ανοίγει στο πλάι και οι κλειστές, αεροδυναμικές, ζάντες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική καθώς η εμπρός ανάρτηση είναι καλυμμένη με προστατευτικά, το ίδιο και μεγάλο μέρος των φρένων.

Πίσω τροχός 15 ιντσών με αεροδυμική σχεδίαση.

Ο κινητήρας προέρχεται από το BMW X1 Plug-In-Hybrid

Στο κομμάτι του ηλεκτροκινητήρα, το CE-04 είναι εξελιγμένο με τη βοήθεια των αυτοκινήτων BMW και Mini. Στα συστήματα ασφάλειας συναντάμε τρεις επιλογές οδήγησης και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσηςΕίναι χαρακτηριστικό ότι το σύνολο βασίζεται στα BMW X1/X2 και Mini Countryman Plug-In-Hybrid. Η κατασκευή του γίνεται στο Βερολίνο, ενώ διαθέτει σύστημα ψύξης με νερό. Η απόδοσή του είναι 42 ίππους και 69Nm ροπής, νούμερα πολύ υψηλά για scooter πόλης καθώς πετυχαίνουν επιτάχυνση 0-50Km/h σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 120Km/h.

Το σύστημα μπαταρίας είναι τοποθετημένο στο πάτωμα του scooter και έχει χωρητικότητα 8,5kWh. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 130 χιλιόμετρα με τον χρόνο φόρτισης να είναι 3 ώρες και 20 λεπτά στο 100% σε οικιακή πρίζα και 1 ώρα και 10 λεπτά με ταχυφορτιστή 6,9kW.

Τεράστια TFT οθόνη 10,25 ιντσών με έμφαση στη συνδεσιμότητα.

Εξοπλισμένο με κορυφαία συστήματα της BMW

Για το πλαίσιο του scooter δεν μάθαμε κάτι, ωστόσο σίγουρα οι αναρτήσεις είναι συμβατικές με τηλεσκοπικόΤο σύστημα συνδεσιμότητας είναι πολύ εξελιγμένο με έξυπνες λύσεις επικοινωνίας, ενώ  το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί ανεβάζει τη χρηστικότητα. πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, οι τροχοί είναι 15 ιντσών εμπρός και πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους εμπρός 265mm με 4πίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο πίσω 265mm. Η BMW θα έχει διαθέσιμα δύο πακέτα αξεσουάρ για το CE-04, το Dynamic Pack το οποίο θα έχει επιλογή οδήγησης Dynamic, ABS Pro και ρυθμιζόμενο Traction Control, ενώ θα υπάρχει και το Comfort Pack με πιο άνετη θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα grip και στήριξη της μέσης. Επίσης, θα είναι διαθέσιμα το κεντρικό σταντ, ένδειξη πίεσης ελαστικών και φυσικά ταχυφορτιστής για γρήγορη φόρτιση.

Η τιμή της μοτοσικλέτας θα είναι 12.180€ και αναμένεται να είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο του 2022. Σε ερώτησή μας στον κο Δουλγερίδη για το πλάνο της BMW όσον αφορά και άλλα μοντέλα μας εκμυστηρεύτηκε ότι το CE-04 είναι μόνο η αρχή. Μέχρι το 2025 θα έχουμε και την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της BMW. Το μέλλον πλησιάζει με γοργά βήματα!

Όλα τα στοιχεία για το BMW CE-04 ΕΔΩ.

Ένα μικρό walkaround του BMW CE-04.

 

Το πλαϊνό μέρος ανοίγει για να χωρέσει ένα full face κράνος και καλώδια φόρτισης.

 

Ο κος Γιάννης Δουλγερίδης επί το έργον.

Μπροστά δείχνει γνώριμο, πίσω όμως τα πράγματα είναι από... άλλον πλανήτη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το ηλεκτρικό scooter CE04 δανείζεται τεχνολογία από την BMW 225xe

Ταξίδι στο χρόνο με το πρώτο Heritage shop-in-shop της BMW Motorrad Βαγιανέλης

Η BMW υπόσχεται… cool cruising με τις νέες εκδόσεις της R18

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης