Ένα από τα πλέον σπάνια supercar της δεκαετίας του ’90 βρίσκεται σε διαδικασία δημοπράτησης από την Sotheby. Πρόκειται για ένα Isdera Commendatore το οποίο κατασκευάστηκε από τα χέρια του Eberhard Schultz, πρώην σχεδιαστή της Porsche τη δεκαετία του ’70.

Η ιστορία του Schultz ξεκινάει το 1971 όταν παρουσίασε στους ανθρώπους της Porsche ένα πολύ Ένας Γερμανός θαυμαστής του Enzo Ferrari…ριζοσπαστικό μοντέλο, το CW311, το οποίο δεν εντυπωσίασε τους Γερμανούς, ωστόσο του έδωσε το εισιτήριο για να πιάσει δουλειά στο εργοστάσιο. Εκεί, συνέχισε να δουλεύει πάνω στο πρωτότυπό του το οποίο τελικά παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 1978. Το παράδοξο ήταν πως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είχε τοποθετηθεί το σήμα της Mercedes, κάτι που δεν άρεσε και πολύ τόσο στους ανθρώπους της Mercedes όσο και σε εκείνους της Porsche.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με πόρτες οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω και κινητήρα Mercedes 400 ίππων

Υπάρχει μόνο ένα 112i σε όλο τον κόσμο

Ο Schultz αποφάσισε να ακολουθήσει τον δικό του δρόμο και δούλεψε πάνω σε ένα νέο project, το 108i, το οποίο φόραγε κινητήρα 5λιτρο V8 της Mercedes. Βγήκαν στην παραγωγή μόλις 20 μοντέλα τα οποία πουλήθηκαν, ωστόσο η κατασκευή του κάθε αυτοκινήτου χρειαζόταν έναν χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επόμενο αυτοκίνητό του έμελλε να είναι και το τελευταίο του. Ήταν το Isdera Commandatore 112i το οποίο Ανεκπλήρωτο όνειρο η συμμετοχή στο Le Mansήταν αφιερωμένο στον μεγάλο Enzo Ferrari. Ήταν εφοδιασμένο με κινητήρα πάλι της Mercedes, τον M120 V12 με απόδοση 400 ίππους και κιβώτιο ταχυτήτων της Porsche. Η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 340Km/h κάτι που οφειλόταν κυρίως στην απίστευτη αεροδυναμική του η οποία έφτανε τα 0,306cx. Δυστυχώς για τον Shultz η οικονομική κρίση τον ανάγκασε να πουλήσει την εταιρία σε μια Ελβετική κοινοπραξία και να βάλει τέλος στο όνειρό του που ήταν να αγωνιστεί το 112i στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Πλέον υπάρχει μόνο ένα 112i και βγαίνει σε δημοπρασία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης