Τον τίτλο του κορυφαίου εκθεσιακού χώρου έλαβε η γαλλική φίρμα στο σαλόνι της Γενεύης. Το περίπτερο της Citroen αναδείχθηκε ως το πιο κομψό και ελκυστικό, εντυπωσιάζοντας την κριτική επιτροπή με τον σχεδιασμό του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «Club de publicité et de communication de Genève (CPG)», βραβεύει κάθε χρόνο την εταιρεία που παρουσιάζει τον πιο δημιουργικό χώρο. Εφέτος, το έπαθλο «Creativity Award» πήρε η Citroen, με τα μέλη της επιτροπής να απονέμουν τα εύσημα στους ανθρώπους της εταιρείας για το εμπνευσμένο σχέδιο, τη φιλικότητα προς τον χρήστη και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρείχαν στους επισκέπτες.

Το περίπτερο με την ονομασία «La Maison Citroën», ήταν ένας χώρος μοναδικής αρχιτεκτονικής, που περιελάμβανε έναν προσομοιωτή ψηφιακής εμπειρίας, χώρο χαλάρωσης και φυσικά όλα τα μοντέλα της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνδύαζε αριστοτεχνικά το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον. Τα κλασικά οχήματα με τα πρωτότυπα και την ηλεκτρική εποχή. Διέθετε εξέδρα, αίθουσα για καφέ, ακόμη και χώρο για φαγητό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης