Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Το όραμα και η στρατηγική της Mazda παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση κάτω από το φως του φεγγαριού με φόντο τη θάλασσα του Αργοσαρωνικού. Οικοδεσπότες ήταν  τα στελέχη της Mazda Αuto One, του ομίλου Συγγελίδη που είχαν προσκαλέσει τους εκπροσώπους της Mazda Europe. Ανάμεσα στους ξεχωριστούς καλεσμένους ήταν και  ο γνωστός σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πάντα κυκλοφορούσε με αυτοκίνητα Mazda και πρόσφατα επανασυνδέθηκε με την μάρκα ενώ επιμελήθηκε και τα εδέσματα του δείπνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήταν  ένα «ταξίδι» στην Ιαπωνία. Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda .Οι επικεφαλής της γιαπωνέζικης φίρμας στην Ελλάδα ανέλυσαν την πορεία της μάρκας στην ελληνική αγορά που επέστρεψε μετά από απουσία πολλών ετών.

Παρουσίασαν το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda, τα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να παρουσιάσει καθώς επίσης και τις προσπάθειες που κάνει για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας.

Ο κ. Πολυχρόνης ΣυγγελίδηςΤα στελέχη της Mazda Αuto One,έκαναν και έναν απολογισμό για τη μέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά. Η νέα εποχή θα φέρει μεγάλες ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μέχρι το 2030 στους δρόμους θα κυκλοφορούν πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα ή εν μέρει, hybrid, ή plug-in hybrid (PHEV).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μοντέλα plug –in-hybrid θα φέρουν μεγαλύτερες μπαταρίες, ώστε η κίνηση για μικρές ή μεσαίες αποστάσεις να γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Έτσι οι αστικές μετακινήσεις θα είναι απαλλαγμένες από εκπομπές ρύπων. Ταυτόχρονα η  Mazda προσπαθεί να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως

Βασικός στόχος της Mazda είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Η ιαπωνική μάρκα έχει δεσμευθεί έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. 

Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων». Με αυτή τη στρατηγική υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. 

O κ. Δημήτρης Καββούρης στέλεχος του ομίλου ΣυγγελίδηΜέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazda App, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους αλλά και στη σύνδεση τους με την κοινωνία.

Η επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα και οι 27 μήνες επανα-λειτουργίας της 

Τον Ιούνιο του 2019, μετά από 10 χρόνια απουσίας, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη. Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθέτησε μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια. 

Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική απέδωσε και εξασφάλισε την ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6,600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. 

Στην έρευνα που πραγματοποιεί  κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας το βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολική  Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών ,1 στους 4, που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.

Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα.

Με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ένα «ταξίδι» στην Ιαπωνική κουλτούρα ήταν απαραίτητο. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την Ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής  και της Ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της Ιαπωνικής γλώσσας. 

Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Mazda είναι το MX-5. Είναι παγκοσμίως το best seller που όπου και αν κυκλοφόρησε άφησε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του. Και δικαιολογημένα αφού το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!

Τα αυτοκίνητα της Mazda από τη σειρά «2» έως το «MX-5»  εισάγονται στη χώρα μας από την Ιαπωνία. Από τις αρχές του 2022 αναμένεται το CX-5, που θα είναι βελτιωμένο σε αναρτήσεις, ηχομόνωση  αλλά και στα καθίσματα για περισσότερη άνεση κάτι που βοηθάει τους επιβάτες στα μακρινά ταξίδια.

Τη νέα χρονιά αρχίζει και η διάθεση των ανανεωμένων Mazda 3 και Mazda CX-30. Ανανεωμένο έρχεται και το Mazda 2, το οποίο είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 1.5 λίτρων τεχνολογίας Skyactic-G με 75, 90 και 115 ίππους που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, κιβώτια 6 σχέσεων αλλά και αυτόματα.

Το νέο Mazda 2 φέρει μεγάλου πάχους επένδυση οροφής, χρήση χείλους στεγανοποίησης στις πίσω πόρτες και υλικό απόσβεσης κραδασμών στο εσωτερικό του θόλου των πίσω τροχών να μεγιστοποιούν την απορρόφηση του ήχου και την απόδοση της ηχομόνωσης.

Ο Σωτήρης Κοντιζάς με στελέχη της Mazda EuropeΗ Mazda ετοιμάζει νέα μοντέλα, με νέους κινητήρες, για διαφορετικές αγορές όπως είναι οι ΗΠΑ, η Ευρώπη, η Ιαπωνία και η Ασία . Σε όλα τα μοντέλα οι γιαπωνέζοι έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηχομόνωση αλλά και στο θόρυβο κύλισης.
Αρχές του 2022 αναμένεται το CX-5, με βελτιώσεις  σε αναρτήσεις, ηχομόνωση, αλλά και καθίσματα για περισσότερη άνεση, ιδίως στα μακρινά ταξίδια. Φροντισμένο είναι το εσωτερικό στο CX-5 στην έκδοση Active ενώ αναβαθμισμένο είναι το  σύστημα i-Active AWD για κίνηση εκτός δρόμου ή σε γλιστερές συνθήκες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης